Atraktivne vožnje ni ovog puta nisu razočarale nekoliko hiljada okupljenih posetilaca, koji su uživali u duelima najboljih driftera iz regiona

Neviđen spektakl i bitka na braniku, uz savršenu kontrolu, obeležili su nastavak šampionata, koji je upriličen u Beogradu, na karting stazi "Ada huja"! Poslednja trka Druge runde otvorenog šampionata Srbije u driftu bila je neverovatno vruća uz veliku vlažnost vazduha, a ako uzmemo u obzir pravilo, da vozači moraju da budu u kombinezonima tokom trke, toplota i vlaga u tom odelu bila je neopisiva.

Atraktivne vožnje ni ovog puta nisu razočarale nekoliko hiljada okupljenih posetilaca, koji su uživali u duelima najboljih driftera iz regiona. Staza na Adi Huji bila je teža i zahtevnija od one u Čačku.


Druga runda otvorenog šampionata Srbije u driftu pripala je Marku Brkljačiću iz Hrvatske i njegovom BMW-u E36 od 450 KS! Nakon treninga i kvalifkacija na kojima je učestvovalo 19 vozača iz Slovenije, Hrvatske i Srbije, usledilo je ono zbog čega je većina posetilaca i došla na karting stazu Ada Huja a to je borba u parovima za krunu SDC-a. Sudije su bile: Bonče Dunev iz Bugarske, Maksimilijan Sonteči iz Italije i Milan Mijailović iz Srbije.

Za one koji ne znaju, sudije u driftu ocenjuju brzinu automobila pri ulasku u prvu krivinu do 30 poena, ugao zanošenja takođe se boduje sa do 30 poena. Kontrola automobila pod ekstremnim uslovima, i blizina prilaska kliping pointima tj. repernim čunjevima označenim jarkim bojama, sa senzorima, može dovesti do 30 bodova, i naravno, opšti utisak se ocenjuje sa 10 poena. Maksimalan broj poena je 100.

Kvalifikacije su bile neizvesne. Prvo i drugo mesto po 98 bodova, sitnice su presuđivale. Milica Tikić prolazi u top 16. Sjajne vožnje Ace Bajića i standardno dobri Bebe Petošević, Goran Simić, kao i Zoran Savić. Dosta kvarova na automobilima većine vozača tokom cele trke ali fer plej je još jednom bio na sceni i takmičari su pozajmljivali automobile jedni drugima bez pitanja. Publika je bila oduševljena gestovima vozača.Polufinala (a kasnije i samo finale) bili su toliko teški za sudije da su se ponavljali.
http://www.youtube.com/watch?v=f2IpJWa-eXs


Nerešeni rezultati i minimalne razlike. Na kraju, nažalost ni jedan pehar ne ostaje kod nas u Srbiji. Razlika između pobednika, drugoplasiranog, trećeg i četvrtog iznosila je 2 do 3 boda.
http://www.youtube.com/watch?v=Zo_Zm3VqWb0

Da se nije štedelo u borbi za što bolji plasman govore i poneki otkinuti zadnji branik, spoljni retrovizor ili oštećena spona automobila. O kvarovima na motornim sklopovima da ne govorimo. U takvoj, bespoštednoj borbi ovog puta su se pokazali kao najbolji vozači iz Hrvatske na čelu sa Markom Brkljačićem koji je do pobede došao nakon velike borbe sa Urošem Beradjsom iz Slovenije.

Ako automobil koji vozi Uroš Berdajs ima 320 KS onda biti drugoplasirani u duelu sa snažnijim, Brkljačićevim BMV-om koji ima 450 konjskih snaga, nikako nije neuspeh. Uz Brkljačića na postolje se kao trećeplasirani popeo takođe takmičar iz Hrvatske , Goran Šorak koji je u borbi za treće mesto pobedio našeg, odličnog driftera Gorana Simića.

Prateći program je ponudio sve ono što posetioci su već navikli da vide na Tjuning Stajling događajima: stajling izložbu, predstavljanje klubova, DB Drag takmičenje (merenje audio snage), stant šou, drift taksi, plesne-go-go tačke, brojne hostese i još mnogo toga. I da zaključimo: još jedna sjajna predstava pred mnogobrojnom publikom u sjajnoj organizaciji Tjuning stajling kluba.