ZVEZDANE STAZE: Vozili smo Mercedes GLA
Kupac danas ne prašta iskakanje iz diktata dizajnerskih šablona. Sve teže je oformiti originalan oblik koji ipak neće ispasti iz klišea aktuelne kombinacije oštrih i fluidnih linija. Jedan od pobednika u ovoj igri je GLA. Savršen korak napred u sinergiji sa stilskim trendovima današnjice!
Njegove linije dominiraju klasom krosovera. Statički je jak kao zemlja. Srebrnosiva maska, crne „škrge“ na bokovima, podignut poklopac haube sa dva „pravca“ na vrhu. Kakva dominacija vizuelne snage! Kontrakonture na boku dovode nas do izuzetno potentnog završetka. Napumpano, „srebrom“ ukrašeno, pravilno, moćno... Ma ludnica!
Napumpano
A onda kokpit! Šamarčina stila, ukratko rečeno... Slični pokazivači do pre pola decenije bili su ekskluziva supersportskog SLR, a evo ih sada pred našim očima (mada je i SLR bio na testu Kurira). Model sa testa imao je AMG opremu, koja košta paprenih 3.646 evra, mada vredi svaki cent. Kabina je krcata aluminijumom, instrument-tabla je genijalan spoj sportskih brojki i elegancije sivog osvetljenja. Ergonomija je odlična, sve komande nalaze se veoma lako.
Vozač sedi u idealnom položaju. Drži se za savršeni krug upravljača, prožet crvenim koncima. Pod haubom se nalazi 2,2 dizel-motor sa 170 konjskih snaga. Već na 1.400 obrtaja imamo moć od 350 Njutnmetara. Malo li je sve što nudi GLA, koji nas sada vodi i u dimenziju brzinske harizme!
Idealno okruženje
Brzinu od 100 kilometara na sat dostiže posle samo 8,3 sekunde. Automatski menjač sa sedam stepeni zna da bude spor, mada bolje sluša u režimu „sport“. Akordi su sportski podešeni, što nije uobičajeno za dizel.
Spuštanje pedale gasa direktno je proporcionalno sa udarcem sedišta u leđa. Naš GLA rado završava svaki zadatak stopala. Crvena senzacija ime je modela sa testa Kurira. Za potrošnju niko ne pita, mada smo primetili da pri normalnom režimu troši oko 7,5 litara u gradu. Ne plaši se ni krivina. ESP je na oprezu u svakom momentu i vešto „krade“ snagu ako se pretera. Pri hrabrom ulasku u krivinu verovatno je najstabilniji u segmentu, doduše s natpisom 4MATIC, koji smo imali na zadnjem poklopcu, po ceni od 35.916 evra. I to je to! Nije sve u novcu, ima nešto i u GLA!
Nova generacija 4x4
STANDARDNI DSR
GLA ima novu generaciju 4MATIC pogona na svim točkovima s potpuno varijabilnom raspodelom obrtnog momenta. Dobija se uz doplatu, pa „GLA 220 CDI 4MATIK“ košta od 35.916 evra. Sistem pogona 4x4 4MATIC opremljen je standardno i sa DSR (regulatorom brzine na nizbrdici) i opcijom transmisije za ofroud uslove.
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila