PORODIČNI LUKSUZ: Mercedes C klase
Nedugo pošto je predstavio novu generaciju, najnapredniju dosad limuzine C klase, „Mercedes“ je odlučio da potencijalne kupce obraduje karavanskom verzijom ovog automobila. Takav potez je logičan s obzirom na to da karavani sa oznakom C učestvuju sa čak 40 odsto u ukupnoj prodaji C klase, koja je najprodavaniji „Mercedesov“ model.
Jedan od glavnih aduta novog modela je svakako dizajn. Odajemo priznanje „čarobnjacima“ iz Štutgarta, koji su uspeli da najveći deo „magije“ s limuzine prenesu i na karavan. Zadnji deo je elegantno izveden, sa markantnim svetlima, pa automobil odaje utisak da je reč o malom luksuznom šatlu koji u velikom stilu prevozi ljude i prtljag.
Aerodinamika je dovedena do savršenstva, pa je novi „T-model“ šampion u svom segmentu, sa koeficijentom otpora vazduha od svega 0,26 Cd. Nova „trokraka zvezda“ je od prethodnika duža za 96 mm i šira za 40 mm, dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 80 mm, pa su putnici na zadnjoj klupi dobili dodatnih 45 mm za noge. Iako su dimenzije uvećane, nova generacija ovog vrhunskog karavana je lakša za 65 kilograma. Prodaja u Evropi počinje u septembru.
S klasa u malom
KRCAT TEHNOLOGIJOM
Novi C karavan poseduje brojne i dobro poznate bezbednosne sisteme, kabina je bar za klasu iznad po kvalitetu i izradi, a trenutno jedini u segmentu ima fantastično „ermatik“ vazdušno ogibljenje, koje se doplaćuje. Kao opcija dostupan je i „izi pek“, sistem za otvaranje vrata prtljažnika zamahom stopala ispod branika...
Motori
SNAŽAN I DINAMIČAN
Karavan zasad pokreću benzinci snage od 156 KS do 333 KS i dizelaši od 115 KS do 204 KS, dok će biti dostupne dve verzije s hibridnim pogonom, slabija sa 231 KS i jača sa 279 KS. Svi modeli imaju zadnji pogon, a na raspolaganju je i vrhunski pogon na sva četiri točka „4matik“. Motori su upareni s novim manuelnim menjačem sa šest brzina ili sedmostepenim automatskim „7G-tronik“.
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila