„Insignija“ se nudi u tri alternative: benzin, dizel i tečni naftni gas (TNG)

Velika potražnja za novom „opel insignijom“!
Od premijere na Sajmu u Frankfurtu i lansiranja na tržište prošle jeseni „Opel“ je već primio 100.000 porudžbina za novu generaciju! Uz atraktivan izgled iznutra i spolja, snažne ultraefikasne motore s direktnim ubrizgavanjem, modernom tehnologijom „intelilink“ i širokim dijapazonom modela, nova „insignija“ je dobro prihvaćena među kupcima. U prva četiri meseca ove godine bila je broj jedan u svom segmentu u Velikoj Britaniji, Španiji i Holandiji, a na mnogim drugim tržištima, uključujući i Belgiju, Italiju, Austriju, Švajcarsku i Norvešku, potvrdila je svoje prisustvo zauzimajući mesto broj dva u izboru kupaca. U Nemačkoj takođe zauzima drugo mesto u svom segmentu među velikim proizvođačima - s impresivnom stopom rasta od 46 procenata u poređenju sa istim periodom prošle godine.

„Insignija“ se nudi u tri alternative: benzin, dizel i tečni naftni gas (TNG). Ima opseg snage od 120 KS do 325 KS za vrhunske OPC sportske modele. Nakon osvajanja nagrada za tehnologiju i dizajn, prodato je više od 600.000 automobila prve generacije „insignije“. Od lansiranja krajem 2008. godine sakupila je više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada.

Novo izdanje nastavlja s tradicijom osvajanja nagrada. Na ovogodišnjoj dodeli nagrada Plus iks modeli „insignija kantri turer“ i „insignija OPC“ primili su po tri priznanja za kvalitet.