Opelova krstarica dokazuje strateško partnerstvo na duge staze
INSIGNIJOM DO LEFKADE: Napad na 1.000 kilometara
Snažan agregat, mala potrošnja i odlično ponašanje na drumu čine paket za daleki put. OPC lajn garantuje poglede svih prolaznika
Vidi galeriju
Put od hiljadu kilometara počinje novom „insignijom“. Tačka A - blokovi, Novi Beograd, tačka B - Lefkada. Dizel agregat 2,0, 163 KS, OPC lajn i ful oprema. Najjači paket za egzekuciju kilometara!
„Opelova“ krstarica demantuje da je put puki prelazak distance između tačke A i B. U ovom slučaju to je mnogo više. Svaki kilometar „insignija“ pretvara u uživanje. Auto-putem ide kao po vodi jer je kabina odlično zvučno izolovana, snaga je uvek na raspolaganju. Potpuno nova dimenzija u odnosu na neka druga vozila. Pri velikim brzinama troši tek 6,6 litara, iako vozi četvoro putnika i prtljag. Vrhunski rezultat. Na dalekim destinacijama „insignija“ pokazuje dominaciju.
Sofisticirani sistemi
Makedonski carinici dočekuju putnike iz Srbije s osmehom. Isto je i sa Grcima. Pasoše i ne gledaju, samo odmahuju rukom: „Prolazi“. Grci su izuzetno dobri domaćini, korektni i nenametljivi. Na Lefkadi su cene iste kao u Beogradu, čak je mnogo toga jeftinije. Ko kaže da plaća kafu tri evra, taj laže. Ukratko, više para se potroši u Beogradu nego u Grčkoj.
„Opelova“ krstarica demantuje da je put puki prelazak distance između tačke A i B. U ovom slučaju to je mnogo više. Svaki kilometar „insignija“ pretvara u uživanje. Auto-putem ide kao po vodi jer je kabina odlično zvučno izolovana, snaga je uvek na raspolaganju. Potpuno nova dimenzija u odnosu na neka druga vozila. Pri velikim brzinama troši tek 6,6 litara, iako vozi četvoro putnika i prtljag. Vrhunski rezultat. Na dalekim destinacijama „insignija“ pokazuje dominaciju.
Sofisticirani sistemi
Makedonski carinici dočekuju putnike iz Srbije s osmehom. Isto je i sa Grcima. Pasoše i ne gledaju, samo odmahuju rukom: „Prolazi“. Grci su izuzetno dobri domaćini, korektni i nenametljivi. Na Lefkadi su cene iste kao u Beogradu, čak je mnogo toga jeftinije. Ko kaže da plaća kafu tri evra, taj laže. Ukratko, više para se potroši u Beogradu nego u Grčkoj.
Kurir štampano
Što se tiče nove „insignije“, naslednik je estetski pretrpeo efektne izmene i opet se nalazi u vrhu klase! Naročito u modelu s testa, na kojem sijaju felne i natpis OPC. Magnetično privlačan za poglede prolaznika. Komande su mekše od prethodnika, pa je „insignija“ veoma okretna u gradu. Automatski šestostepeni menjač dobro obavlja svoj zadatak, a prema potrebi je tu i sport mod!
Vozač dobro zna da je ovo 2014. godina. Na retrovizorima uvek dobija informaciju žutom lampicom da ima vozilo u mrtvom uglu. Na raspolaganju je adaptivni tempomat koji automatski usporava i ubrzava auto na putevima. Tu su i radarski senzori, pa „insignija“ sama koči u slučaju opasnosti. Ima i parking senzore i kameru pozadi...
Kurir štampano
Ubedljive performance
Najviše ipak uživa u performansama, stabilnosti i udobnosti. Do stotke ubrzava sa samo 9,6 sekundi, dovoljno za preticanja. Pri brzini od 130 na sat subjektivni osećaj je oko 70 km/h! Otmenost u kabini samo pojačava kompletan utisak.
Kurir štampano
ČINJENICE
- Dužina / širina / visina: 4.842 / 1.856 / 2.084
- Međuos. razmak: 2.737 mm
- Rezervoar: 70 litara
- Prtljažnik: 500 / 1.015 l
- Potrošnja na testu: 6,6 l
- Osnovni model: 21.000 evra
- Testirani model: 30.000 evra
Kurir štampano
Radarski sistemi
KOČI SAM U SLUČAJU OPASNOSTI
Aktivna bezbednost je na visokom nivou! Sistem FDI (Following distance indication) vizuelno obaveštava vozača o razdaljini od automobila ispred, dok FCA (Forward Collision Alert, sistem upozorenja na frontalni sudar) daje vizuelne i zvučne signale koji upozoravaju vozača na predstojeći sudar sa automobilom ispred. Stroj CIB (Collision Imminent Braking, sistem za kočenje zbog mogućeg sudara) automatski smanjuje brzinu vozila ako se detektuje opasnost od sudara!
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega