„Golf Sportsvan“ ujedinjuje performanse narodnjaka“ i potrebe za još više prostora
NAJVEĆI GOLF: Vozili smo VW sportsvan!
Na papiru je samo „golf“, ali može da poveze košarkašku petorku i da pritom ostane čak 500 litara prostora u prtljažniku
Vidi galeriju
Hoćete da vozite baš „golf“, ali i celu porodicu i kofere!
„Sportsvan“ ujedinjuje ove zahteve. Ima odlične performanse, komotno vozi košarkašku petorku, malo troši. Efektan izbor za porodicu!
U odnosu na klasični „golf 7“, novi „sportsvan“ je duži 8,3 cm i viši 12,8 cm, dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 4,6 cm. Prostor je pametno iskorišćen, pa su brojke jaka strana ovog povišenog „narodnjaka“. Dakle, prtljažnik ima 500 litara, ali zadnja klupa se pomera, pa gepek može da raste sve do 590 litara. Sledi obaranje sedišta, a tada stižemo do čak 1.520 litara! Ako se preklopi naslon sedišta suvozača, „sportsvan“ će „progutati“ predmete dugačke 2,48 metara!
„Sportsvan“ ujedinjuje ove zahteve. Ima odlične performanse, komotno vozi košarkašku petorku, malo troši. Efektan izbor za porodicu!
U odnosu na klasični „golf 7“, novi „sportsvan“ je duži 8,3 cm i viši 12,8 cm, dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 4,6 cm. Prostor je pametno iskorišćen, pa su brojke jaka strana ovog povišenog „narodnjaka“. Dakle, prtljažnik ima 500 litara, ali zadnja klupa se pomera, pa gepek može da raste sve do 590 litara. Sledi obaranje sedišta, a tada stižemo do čak 1.520 litara! Ako se preklopi naslon sedišta suvozača, „sportsvan“ će „progutati“ predmete dugačke 2,48 metara!
Kurir štampano
Transporterske sposobnosti su samo deo aduta! Ne treba zaboraviti da je ovo“golf“. Sedi se povišeno, preglednost je veoma dobra. „Sportsvan“ je veoma upravljiv, okretan, posebno sa agregatom s testa 1,6 TDI sa 110 KS. Vozi se veoma lako, vozač uživa i na kratkim i dugim destinacijama. Uz tehnologiju „blu moušn“ u gradu nam je trošio samo 5,5 litara nafte, dok pri jačem gasu ne može da premaši sedam litara, takođe u gradu.
Iako ne pokazuje sportske ambicije, ubrzanje do stotke za 10,9 sekundi sasvim je korektno.
Enterijer je kvalitetan i praktičan sa brojnim velikim i malim policama. Međutim, pomalo je i dosadan. Velike površine su velike i nije bilo naodmet napraviti neko drugo rešenje na prednjoj konzoli. Situacija je ipak bolja noću, kad svetli elegantna instrument-tabla sive nijanse.
Kurir štampano
Stabilnost je dobra i lako se može korigovati neželjeni izlazak iz putanje. Pomeranje karoserije je neizbežno u krivinama, a tako i kod „sportsvana“. Spoljne linije su optički izdužene ivicom u visini ručica vrata, koja se proteže celom dužinom. Međutim, izgubio se šmek koji imao prethodnik, model „golf plus“, s fazoniranim zadnjim svetlima.
„Sportsvan“ ipak ima pregršt kvaliteta jer će ispuniti svaku potrebu zahtevnog kupca!
Kurir štampano
Praktično
SPUŠTANJE KLUPE JEDNOM RUKOM
Deljiva zadnja klupa može da se pomakne za 18 cm i tako oslobodi dodatni prostor. Spuštanje nagiba naslona sedišta je praktično i lako se obara jednom rukom. Čak 1.520 litara prostora se dobija kada se spusti zadnja klupa.
ČINJENICE
GOLF SPORTSVAN 1,6 TDI
- Motor: 1.598 ccm
- Snaga: 110 KS, pri 4.000 o.
- Moment: 250 Nm, 1.500-3.000 o.
- Masa: 1.459 kg
- 0-100 km/h: 11,3
- Maks. brzina: 192 km/h
- Dužina / širina / visina: 4.338 / 1.807 / 1.578 mm
- Međuos. razmak: 2.685 mm
- Prtljažnik: 500/590/ 1.520 l
- Osnovni model (1,2, 85 KS): 18.670 evra
- Testirani model: oko 21.000 €
SUTRA U 13.30: Predsednik Vučić sa predsednicom Državnog zbora Slovenije Klakočar Zupančič