PETA OFANZIVA: Predstavljamo opel korsu nove generacije
Jedan od najpopularnijih automobila u kategoriji supermini, „opel korsa“, stigao je do slova E! Ovaj najprodavaniji „Opelov“ model doživeo je svoju petu generaciju, a priča je počela još 1982, od kada su „korse“ iz serija A, B, C i D prodate u gotovo 12 miliona primeraka.
Premijera je zakazana za 2. oktobar na Salonu automobila u Parizu, a proizvođač je već predstavio zvanične fotografije i prve specifikacije. Lična karta nove „korse“ su prednja svetla, po kojima je prepoznatljiva na prvi pogled. Prisutni su i stilski elementi karakteristični za „Opelova“ vozila poslednje generacije. Tu pre svega mislimo na prednji deo inspirisan malenim „adamom“, s kojim trovratna verzija deli još više sličnosti. Priča se završava znatno mirnijim zadnjim krajem sa izraženim „ramenima“ na bokovima i svetlosnom grupom koja podseća na „merivu“.
Unutrašnjost je harmonična i lepo „upakovana“. Uočljivi su trokraki volan, crni umeci visokog sjaja i brojni detalji u boji metala. Oprema je veoma bogata, a serijski ili uz doplatu uključuje grejanje prednjih sedišta, volana i vetrobranskog stakla, panoramski krov, sistem za automatsko parkiranje, zadnju kameru, bi-ksenonske farove sa LED dnevnim svetlima, prednju kameru „Opelovo oko“...
Motori
MALA KUBIKAŽA, VELIKA SNAGA
Novu „korsu“ će zasad pogoniti vrhunski trocilindrični 1,0 „ekotek“ turbo-benzinac sa 90 i 115 KS (170 Nm), a unapređeni su atmosferski motori od 1,2 i 1,4 litra, koji imaju 70, odnosno 90 „konja“. Od benzinaca je tu još i 1,4 turbo sa 100 KS i 200 Nm, a od dizelaša je dostupan dorađeni 1,3 CDTI sa 75 i 95 KS. Svi motori su upareni sa dva nova menjača, manuelnim ili automatskim sa šest brzina. Iz „Opela“ kažu da su unapredili oslanjanje i upravljanje, a moći će da se izaberu modovi vožnje komfort i sport
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega