Dokaz da klasa povišenih vozila osvaja kupce
KROS JE U MODI: Salon automobila u Parizu više od 100 noviteta
Francuska je statistički postala prestonica evropskog automobilizma. Od 4. do 19. oktobra očekuje se novo obaranje rekorda po broju posetilaca
Automobili se udaljuju od zemlje! Popularnost krosovera to dokazuje na juče otvorenom Salonu automobila u Parizu! Svi bitni igrači danas imaju ozbiljne terence, ili imitaciju avanturista, koji mogu da siđu sa asfalta.„Tojota“ je dovezla C-HR koncept, čime ulazi u pomenuti segment, „Fijat“ proširuje ponudu modelom „500X“, tu je „seat X-pirijens“... Salon je usijala Klaudija Šifer, koja je na spektakularan način predstavila novu „opel korsu“.
Sajam u prestonici Francuske se izdvojio kao statistički najveći na svetu jer je prethodni salon posetilo rekordnih 1,2 miliona posetilaca! Na 96.000 kvadrata može se naći 100 premijera. Svet budućnosti košta 14 evra. Predstavljamo neke od najvećih noviteta.
Opel korsa
Nova „korsa“ bila bi spektakl i da je nije otkrila Klaudija Šifer! Dakle, tu je peta generacija, koji nastavlja istoriju koja je počela 1982. godine. Ima dinamičnu karoseriju, dok je u kabini uočljiv trokraki volan, veoma bogata oprema i sofisticirani elementi sa skupljih modela „Opela“. Imaće vrhunski trocilindrični 1,0 „ekotek“ turbo-benzinac sa 90 i 115 KS (170 Nm), a unapređeni su atmosferski motori od 1,2 i 1,4 litra, koji imaju 70, odnosno 90 konja...
Mercedes AMG GT
Naslednik SLS AMG zove se AMG GT. „Osnovni“ model raspolaže 4,0-litarskim V8 motorom sa 462 KS i 7-stepenim menjačem. Dovoljno za fantastično ubrzanje od četiri sekunde do 100 na sat, maksimalno 304 km/h, i to limitirano! Ali, postoji i jača varijanta GTS sa 510 KS. Taj stiže do stotke za 3,8 sekundi.
Sajam u prestonici Francuske se izdvojio kao statistički najveći na svetu jer je prethodni salon posetilo rekordnih 1,2 miliona posetilaca! Na 96.000 kvadrata može se naći 100 premijera. Svet budućnosti košta 14 evra. Predstavljamo neke od najvećih noviteta.
Opel korsa
Nova „korsa“ bila bi spektakl i da je nije otkrila Klaudija Šifer! Dakle, tu je peta generacija, koji nastavlja istoriju koja je počela 1982. godine. Ima dinamičnu karoseriju, dok je u kabini uočljiv trokraki volan, veoma bogata oprema i sofisticirani elementi sa skupljih modela „Opela“. Imaće vrhunski trocilindrični 1,0 „ekotek“ turbo-benzinac sa 90 i 115 KS (170 Nm), a unapređeni su atmosferski motori od 1,2 i 1,4 litra, koji imaju 70, odnosno 90 konja...
Mercedes AMG GT
Naslednik SLS AMG zove se AMG GT. „Osnovni“ model raspolaže 4,0-litarskim V8 motorom sa 462 KS i 7-stepenim menjačem. Dovoljno za fantastično ubrzanje od četiri sekunde do 100 na sat, maksimalno 304 km/h, i to limitirano! Ali, postoji i jača varijanta GTS sa 510 KS. Taj stiže do stotke za 3,8 sekundi.
Džip grand čiroki SRT
„Grand čiroki SRT red vejpor“ je najbrži i najmoćniji „džip“ ikada. Ima moćni 6,4 HEMI V8 motor (468 KS snage i 624 Nm). Dakle, ovako: od 0 do100 km/h stiže za 5 sekundi, dok je maksimalna brzina 257 km/h. Još jedna bitna stavka, zaustavljanje sa 100 do 0 km/h dugačko je samo 35 metara. Kraj priče!
Volvo XC90
Sjajan dizajn lansira „Volvo“ u vrh segmenta. Dakle, kockaste linije približile su ga „rendžroverima“. Novi „drajv-E motori“ su 2,0 zapremine i kombinuju turbo i kompresor „pojačanje“. Slabiji će imati 316 KS, ali tu je i jači T8, koji u kombinaciji sa elektromotorom ima čak 395 KS. Do 100 na sat ubrzavaće sa fantastičnih 5,9 sekundi!
Fijat 500X
„Fijat“ je dovezao novi „krosover 500X“. Podatak da deli pogon sa „džip renegejdom“ nominuje ga u svet ozbiljnih terenaca. Dizajn je jasan, kao da je neko stavio novog „fiću“ pod veliku lupu. Imaće, kao i brat iz „Džipa“, šestostepeni manuelni menjač, ili devetostepeni automatik. Opciono, tu je pogon 4x4.
VW polo GTI
„Polo GTI“ dobio je 1,8 umesto 1,4 benzinca. Reč je o agregatu iz serije EA888, sa 187 konjskih snaga. Standardni je šestostepeni manuelni menjač. „Narodnjaci“ navode da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6,7 sekundi, maksimalno 236 na čas.
Suzuki vitara
Konačno novi život za „suzuki vitaru“. Imaće poznate agregate sa modela „S kros“ i „SX-4“. Treba da se pojavi u prodaji sledeće godine i imaće pogon na prednje i sve tokove.
Mustang
Šesta generacija „mustanga“ je prva koju će „Ford“ prodavati zvanično u zapadnoj Evropi. Navodi se da je „mustang“ auto koji je najviše lajkovan na Fejsbuku. Imaće „Fordov“ 5,0 V8 sa 426 KS, dok će se u Evropi prodavati i novi 2,3 „ekobust“ sa čak 309 KS.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega