Izmene su minimalne i odnose se na prednju masku i restilizovane farove

Nemački „Audi“ nastavlja sa ofanzivom i posle restilizovanih modela A7, A6 i Q3 predstavio je osvežene A1 i „A1 sportbek“ kompaktne hečbeke.


I ovoga puta igralo se na sigurnu kartu, pa nema radikalnih stilskih izmena, već su one minimalne i najviše se odnose na novu prednju masku i restilizovana prednja svetla. U ponudi su i nove kombinacije boja i veća mogućnost personalizacije, koja uključuje nove felne, dekorativne nalepnice na karoseriji i druge detalje. Inače, obe verzije dobile su dva centimetra u dužini, pa sada imaju 3,98 metara.


Unutrašnjost takođe nije bitnije menjana, ali poput karoserije i kabinu je zahvatila „groznica“ personalizacije, pa budući kupci mogu birati boju ventilacionih otvora. Ono što je važnije jeste to što je „Audi“ nove A1 i „A1 sportbek“ opremio najnovijim info-zabavnim sistemom „MMI navigejšn plus“.

Izmene je pretrpelo i oslanjanje, koje je dorađeno i opciono se može dobiti sa adaptivnim sistemom amortizera, kao i s funkcijom „drajv selekt“, pomoću koje se mogu menjati karakteristike amortizera, menjača i gasa.

Pojačani motori
NOVI TROCILINDRAŠI

A1 i „A1 sportbek“ pokretaće i novi trocilindrični dizel i benzinski motori. Od benzinaca u ponudi su 1,0 TFSI sa 95 KS, inače prvi benzinski trocilindrični motor u istoriji „Audija“, zatim 1,4 sa direktnim ubrizgavanjem (123 ili 148 KS) i 1,8 sa 189 KS. Slabiji dizel je takođe novi trocilindraš 1,4 TDI sa 90 KS, dok je jači četvorocilindrični 1,6 sa 114 konja.