I „narodnjaci“ sada imaju SUV sa kupe završnicom. Razlikuje se po kombinovanom pogonu na benzin i struju, dok na ampere može da pređe čak 32 km

Rastućem trendu vozila sa kupe notom u SUV segmentu pridružio se i nemački gigant „Folksvagen“ konceptom „kros kupe GTE“, koji je premijerno predstavljen na Salonu automobila u Detroitu.

Atraktivni koncept na ubedljiv način otkriva kako će izgledati budući krosover, prvenstveno namenjen američkom tržištu, ali nagoveštava i dizajnerski pravac, koji će verovatno krasiti naredne generacije ostalih terenaca iz „Folksvagen“ familije.


Agresivni pogled

Odlikuje ga agresivan prednji deo sa masivnim branikom, na kom se nalaze veliki otvori za vazduh, kao i izražena aluminijumska maska hladnjaka, koja zalazi u LED svetla. Na bokovima dominiraju lukovi iznad blatobrana, koji dodatno doprinose mišićavom izgledu ovog automobila. Koncept takođe ima i padajuću liniju krova, koja se završava spojlerom, a za „obuću“ odabrani su alu-točkovi od čak 22 inča.

Unutrašnjost obiluje kvalitetnim materijalima i odličnom izradom. Sedišta su obložena napa kožom, a enterijer krase crni umeci visokog sjaja i aluminijumski detalji. Instrument tabla je digitalna, klimom se „barata“ preko tač-skrin kontrolne jedinice, a info-zabavni sistem je uparen sa tač-skrin displejom od 10,1 inča.


Dva elektromotora

Koncept je urađen na dobro poznatoj MQB platformi, a pokreće ga ubedljiv plag-in hibridni sistem, koji se sastoji od V6 FSI benzinca sa 3,6 litara i 276 „konjskih snaga“, dva elektromotora i litijum-jonskom baterijom od 14,1 kilovat-časova. Ukupna snaga iznosi 355 „konja“, a maksimalni obrtni moment 379 Nm. Dovoljno da masivno vozilo sa pogonom na svim točkovima iz mesta do „stotke“ ubrza za šest sekundi. Inače, samo pomoću elektromotora, „kros kupe GTE“ može da pređe 32 kilometra.

Serijska verzija najavljena je do kraja 2016. godine i imaće sedam sedišta, za razliku od koncepta koji ima pet.