„Insignija“ je naša perjanica i vodeći model marke, poručio direktor „Opela“

Novo poglavlje je dodato uspešnoj priči „opel insignije“ - 750.000. primerak vodećeg modela sišao je s proizvodne linije u fabrici u Riselshajmu. Tim za finalno sklapanje, koji vodi upravnik fabrike Aksel Šajben, proslavio je dolazak „opel insignije OPC sports turer“ u ekskluzivnoj OPC jarkoplavoj boji!

Jubilarni automobil je perjanica u „insignijinoj“ proizvodnoj liniji. Pogon čini 2,8-litarski turbomotor sa 325 KS, koji maksimalni obrtni moment od 435 Nm šalje na sve točkove. Ovaj karavan iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 6,3 sekunde!

Šef „Opel grupe“ dr Karl-Tomas Nojman istakao je važnost „insignije“ za čitavu kompaniju:
- „Insignija“ je naša perjanica i vodeći model marke. Ovim automobilom mi pokazujemo šta smo sposobni da napravimo u pogledu dizajna, tehnologije i kvaliteta. „Insignija“ je odigrala ključnu ulogu u vraćanju „Opela“ u igru.

„Insignija“, koja je osvojila prestižno priznanje Evropski automobil godine 2009, godinu dana nakon lansiranja, postala je još popularnija od kada je na scenu stupila druga generacija, krajem leta 2013. Do danas je nova verzija naručena 155.000 puta. Samo prošle godine „Opel“ je prodao više od 100.000 „insignija“, što je porast od oko 19 odsto.

Prošle godine za „Opelovu“ limuzinu srednje veličine posebno interesovanje pokazano je u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Španiji, dok je generalno u Evropi zabeležen najveći procentualni tržišni rast u segmentu.

Porodica „insignija“ sačinjena je od pet varijanti - hečbek, limuzina, karavan, kantri turer karavan i OPC. Najpopularnije boje u Evropi su grafitnocrna i snežnobela.