PREMIJERE AUTO-INDUSTRIJA SE PREDSTAVILA
KRIZA JE UPRAVO PROŠLA: U Ženevi sa 207 izlagača
Salon u Ženevi smešten je na 82.000 kvadrata, traje do 15. marta, a ulaznica košta 16 franaka
Vidi galeriju
Tačno 207 izlagača dovezlo je svoje mašine, a jedan od najvećih noviteta je restilizovani „pežo 208“!
Prašinu je podigao „opel karl“, novi mezimac dama iz Riselshajma, zatim osvežena „tojota auris“, novi koncept „kaktusa“... Utisak je da se kriza polako povlači i da se lakše diše, a da je Ženeva potvrdila dominaciju, makar u evropskim okvirima.
Podsetimo, salon u Ženevi smešten je na 82.000 kvadrata, traje do 15. marta, a ulaznica košta 16 franaka.
Prašinu je podigao „opel karl“, novi mezimac dama iz Riselshajma, zatim osvežena „tojota auris“, novi koncept „kaktusa“... Utisak je da se kriza polako povlači i da se lakše diše, a da je Ženeva potvrdila dominaciju, makar u evropskim okvirima.
Podsetimo, salon u Ženevi smešten je na 82.000 kvadrata, traje do 15. marta, a ulaznica košta 16 franaka.
Damir
Pežo 208
Nije nam promakao nijedan detalj, kažu o 208 u „Pežou“. Sada izgleda otmenije i više je sportski. LED svetla sa 3D efektom su u serijskoj opremi. Upadljiva je boja karoserije - orandž pauer. Novi prednji odbojnik sada ima oštrije, preciznije i snažnije linije.
Audi
Ford Fokus ST
Posle pet godina stiže „fokus ST“ sa 320 konjskih snaga. Ima cilindar manje, ukupno četiri i 2,3 litra. Doneo je standardni pogon 4 x 4. Prema pojedinim informacija, ubrzanje do stotke traje 6,1 sekundu. Čak 70 odsto snage može se prebaciti na zadnju osovinu i 100 odsto momenta na svaki pojedinačni točak.
Audi
Tojota auris
Novi „auris“ dizajniran je u „Tojotinom“ studiju ED2 u Francuskoj, razvijen u kompanijskom centru za istraživanje i razvoj u Belgiji i napravljen u fabrici u Britaniji. Sa inovativnom bezbednosnom opremom i vrhunskim komforom, kao i novom gamom motora koja u isto vreme obećava efikasnost i performanse, „auris“ je dizajniran da se svidi kako privatnim tako i poslovnim kupcima.
Audi
Kaktus Erflou
Koncept karakteriše aerodinamika 20 odsto unapređenija od proizvodnog modela. Korišćeni su laki materijali, kao što je aluminijum, između ostalih, pa je ukupna masa vozila 100 kilograma manja u odnosu na standardnu verziju. Za snagu je zadužen trocilindrični hibrid, koji prenosi snagu na automatsku transmisiju.
Audi
Majbah S-600
„Mercedes majbah S600 pulman“ pokreće 12-cilindrični motor. Veći je od „majbaha 62“, koji zapravo zamenjuje, a veći je i od produženog „rols-rojs fantoma“. Dugačak je 6,5 metara i ima međuosovinsko rastojanje od 4,42 metra.
Audi
Opel Karl
„Opel“ popločava put ka budućnosti obezbeđujući više informacija, servise i bezbednost u automobilima. „Karl“ ima idealnu kombinaciju prostranog enterijera i kompaktnih dimenzija. Predstavlja savršeno vozilo za osvešćene kupce kojima je bitna cena, koji su u potrazi za svakodnevnom upotrebljivošću u kombinaciji s komforom, niskom potrošnjom goriva i modernim tehnologijama.
Reuters
Renegejd Hard Stil
„Renegejd hard stil“ stvoren je u saradnji s brendom „Mopar“, uz podršku Stilskog centra grupe FCA. Istražuje potencijal modela koji pruža bezbroj mogućnosti prilagođavanja, istovremeno pružajući uvid u potencijalne dodatke koji bi u budućnosti mogli da se nađu na novom „renegejdu“. Korišćen je brušeni čelik, upotrebljen na rešetki hladnjaka, krovnim nosačima i retrovizorima.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega