Fića je simbol stare Jugoslavije, dok su o mercedesu obični građani mogli samo da sanjaju

Fića

Legendarni automobil, jedan od simbola stare Jugoslavije. Fića se počeo proizvoditi u pogonima "Crvene zastave" 1962. godine sve do 1985. godine. U njgovoj standardnoj verziji razvijao je 25 konja, što je bilo dovoljno za 110 km/h.

Škoda 120 LS

Škodini modeli 105-120 u svoje su vreme smatrani su sportskim limuzinama. Ipak, ljubitelji prave sportske vožnje posezali su za kupeom.

Jugo

Proizvodnja je počela 1981. godine, a 1986. kreće neslavna avantura "juga" u Ameriku. Posao veka pretvorio se u debakl, jer iako je bio najjeftiniji.

Lada 1300

Ladina limuzina predstavljala je odabir za one željne luksuza i komfora. Vozili su je direktori i partijski funkcioneri, a u svoje vrijeme nije bila zastarjela kao neki slični proizvodi istočnoevropskih proizvođača. Slovila je kao neuništiva i pouzdana.

Mercedes W123

Mercedesove modele mogli su da voze samo najviši partijski funkcioneri. San gotovo svakoga građanina bivše Jugoslavije nije bio toliko retka pojava na putevima, za šta su se pobrinuli gastarbajteri koji su svoj poslovni uspeh iskazivali upravo modelom 200D serije W123.

Stojadin

U vreme kad se pojavio, 1971. godine bio jedan od automobila ispred svog vremena. Naime, stojadin je imao prednji pogon, što je u to doba bila više izuzetak nego pravilo. Proizvodio se sve do 2008. godine, a osim u Jugoslaviji bio je izrazito popularan i u Egiptu.

Reno 4

Popularni kvatrič proizvodio se u Novom Mestu u Sloveniji, u fabrici koja je danas u vlasništvu Renoa. Proizvodnja je trajala od 1973. do 1992. godine.

Golf

Golf se takođe proizvodio u Jugoslaviji, i to u Vogošći, blizu Sarajeva. Osim golfa prve i druge generacije, u TAS-u se proizvodila i buba. Golf je bio izrazito popularan u Jugoslaviji, naročito druga generacija.