TEST
VOZILI SMO PEŽO 301: Malo para za mnogo metala!
Osim prostranosti, u modelu 301 odličan utisak ostavio je 1,6 benzinski agregat, koji ima solidne performanse, a u gradskoj vožnji troši samo 7,7 litara
Vidi galeriju
Široko je u „pežou 301“! Pregršt metala za malo para. Petoro se ovde vozi kao u najvećim limuzinama, iako je osnovna cena samo 10.490 evra za model s benzincem 1,2 sa 72 konjske snage.
Sasvim druga priča stiže s paketom „alur“, modelom koji smo vozili na testu sa 1,6 benzinskim agregatom od 115 konjskih snaga, koji košta 12.190 evra. Svetle presvlake, kožom prošiven volan i ručica menjača, bolji audio-uređaj i ukrasni detalji za klasu podižu ambijent u kabini. Osim toga, spoljne linije su atraktivnije jer su pojačane hromiranim ukrasnim lajsnama s donje strane bočnih prozora i sličnim detaljima, pa 301 liči na višestruko skuplja vozila.
Sasvim druga priča stiže s paketom „alur“, modelom koji smo vozili na testu sa 1,6 benzinskim agregatom od 115 konjskih snaga, koji košta 12.190 evra. Svetle presvlake, kožom prošiven volan i ručica menjača, bolji audio-uređaj i ukrasni detalji za klasu podižu ambijent u kabini. Osim toga, spoljne linije su atraktivnije jer su pojačane hromiranim ukrasnim lajsnama s donje strane bočnih prozora i sličnim detaljima, pa 301 liči na višestruko skuplja vozila.
Mladen Radulović
Vozaču je na raspolaganju pregršt mesta, međutim, krug upravljača se podešava samo po visini. Loš utisak ostavlja i dizajn brzinomera i obrtomera, kog je vreme potpuno pregazilo. S druge strane, materijali u kabini su veoma solidni, pa je ambijent prijatan za sve putnike. Za pohvalu je i debeo volan, koji odlično leži u rukama.
Prijatno nas je iznenadio i motor s testa. S jedne strane je snažan i svih 115 konjskih snaga je na broju. Zna da potegne i do stotke ubrzava za odlične 10,3 sekunde, i to uz rezak zvuk u „crvenim“ obrtajima. Pohvale tek stižu kad je reč o potrošnji. Bez štednje u gradu troši samo 7,7 litara, što je vrhunski rezultat.
Mladen Radulović
„Pežo 301“ u vožnji je kompaktan i agilan. Menjač je precizan, ali šteta je što nema šestu brzinu. Stabilnost je dobra, pa čak i kada se pretera u krivini, ponaša se predvidljivo, dok se smer lako koriguje.
Kad se sve stavi na papir, adut „tristajedinice“ nije samo niska cena.
Mladen Radulović
Oprema „alur“
NAJVIŠI NIVO
Najviši nivo opreme „alur“ raspolaže brojnim dodacima. Ima audio CD MP3 uređaj sa četiri zvučnika sa USB i blutut priključkom, elektronski klima-uređaj, naslon za ruku između vozača i suvozača, alufelne, hromirane ukrasne lajsne s donje strane prozora, kožni volan, kožnu ručicu menjača, parking-senzore...
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!