Osim prostranosti, u modelu 301 odličan utisak ostavio je 1,6 benzinski agregat, koji ima solidne performanse, a u gradskoj vožnji troši samo 7,7 litara
VOZILI SMO PEŽO 301: Malo para za mnogo metala! Autor: Mladen Radulović

Široko je u „pežou 301“! Pregršt metala za malo para. Petoro se ovde vozi kao u najvećim limuzinama, iako je osnovna cena samo 10.490 evra za model s benzincem 1,2 sa 72 konjske snage.

Sasvim druga priča stiže s paketom „alur“, modelom koji smo vozili na testu sa 1,6 benzinskim agregatom od 115 konjskih snaga, koji košta 12.190 evra. Svetle presvlake, kožom prošiven volan i ručica menjača, bolji audio-uređaj i ukrasni detalji za klasu podižu ambijent u kabini. Osim toga, spoljne linije su atraktivnije jer su pojačane hromiranim ukrasnim lajsnama s donje strane bočnih prozora i sličnim detaljima, pa 301 liči na višestruko skuplja vozila.
pezo-301-pezo-auto.jpg
Mladen Radulović 


Vozaču je na raspolaganju pregršt mesta, međutim, krug upravljača se podešava samo po visini. Loš utisak ostavlja i dizajn brzinomera i obrtomera, kog je vreme potpuno pregazilo. S druge strane, materijali u kabini su veoma solidni, pa je ambijent prijatan za sve putnike. Za pohvalu je i debeo volan, koji odlično leži u rukama.

Prijatno nas je iznenadio i motor s testa. S jedne strane je snažan i svih 115 konjskih snaga je na broju. Zna da potegne i do stotke ubrzava za odlične 10,3 sekunde, i to uz rezak zvuk u „crvenim“ obrtajima. Pohvale tek stižu kad je reč o potrošnji. Bez štednje u gradu troši samo 7,7 litara, što je vrhunski rezultat.
pezo-301-pezo-auto.jpg
Mladen Radulović 


„Pežo 301“ u vožnji je kompaktan i agilan. Menjač je precizan, ali šteta je što nema šestu brzinu. Stabilnost je dobra, pa čak i kada se pretera u krivini, ponaša se predvidljivo, dok se smer lako koriguje.
Kad se sve stavi na papir, adut „tristajedinice“ nije samo niska cena.

pezo-301-pezo-auto.jpg
Mladen Radulović 

Oprema „alur“
NAJVIŠI NIVO

Najviši nivo opreme „alur“ raspolaže brojnim dodacima. Ima audio CD MP3 uređaj sa četiri zvučnika sa USB i blutut priključkom, elektronski klima-uređaj, naslon za ruku između vozača i suvozača, alufelne, hromirane ukrasne lajsne s donje strane prozora, kožni volan, kožnu ručicu menjača, parking-senzore...