Sledeći dan, sledeća avantura. To je slogan ovog dvoseda, ali, rekli bismo, „kupe“ donosi još više
Mini-kupe:Spektakl za dvoje Foto: Kurir

Prvi „mini“ sa dva sedišta!
Mali „kupe“ pravi veliki spektakl. Na skoro svakom semaforu, kao na kvizu, odgovarali smo na pitanja oduševljenih Beograđana!

Prava bomba na testu Kurira. „Kuper S kupe“, težak 1.260 kg, ima čak 184 konjske snage. Do stotke ga deli razdaljina od 6,9 sekundi. Uz kratko međuosovinsko rastojanje (2,46 m) zabava na asfaltu je nemerljiva.

Pritiskamo dugme „start“, posle čega se pali i brunda 1,6-litarski turbo benzinac. Ali njemu više prija pun gas. Na visokim obrtajima sportski akordi iz auspuha „lože“ vozača da pumpa cilindre još jače. Kakva radost na svakom pravcu i svakoj krivini. Vozač se drži za debeo vrh odličnog 6-stepenog menjača, sportski kratkog hoda. Prva, druga - i stotka je u rukama. Još jedno radosno iznenađenje. Čim stigne do 80 km/h, u retrovizoru nam „iskače“ zadnji spojler.

Mini-kupe“ je, uz elektroniku koja je na maksimalnom oprezu, veoma stabilan. Poput velikog kartinga, lako ga je „ispraviti“ i ostaviti ga na putu. Upravljiv je i moćan.

Kao i na ostalim „minijima“, kabina liči na malu diskoteku. Vozač bira boju koja osvetljava enterijer. Sve šljašti i sija, ali nema ni nagoveštaja kiča. Ovo je, ipak, gazda trendset klase. U rukama držimo dva vremenska razdoblja - retro i moderno. Spajaju ih vrhunski materijali. Vozač ima dovoljno mesta i sedi odlično. Jedina mana je što nije pogodan za izbacivanje levog lakta, jer je vrh vrata relativno visoko.

„Mini“ je auto poznat po bezobraznim cenama, ali kupci neće žaliti ni za jednim evrom. Otkad je fabriku preuzeo BMW, početkom milenijuma, ređaju se sve sami uspesi. „Kupeu“ predviđamo veliku karijeru.

MINI-KUPER S KUPE

Motor: 1,598 cm3
Snaga: 184 KS pri 5.500 o/min
Masa: 1.265 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 6,9 s
Maks brzina: 230 km/h
Dužina / širina / visina:
3.734 /1.683 / 1.384 mm
Potrošnja na testu (grad): 9,5 l
Osnovni model: 21.400 evra
Testirani model: 32.000 evra

Štediša

Svoje zelene tehnologije „mini“ je nazvao po sebi - „Minimalizam“. Pri kočenju on skuplja struju sistemom regeneracija energije kočenjem. Ima „start/stop“, sugestiju šaltanja brzine, elektronsko upravljanje... Bez štednje troši oko 10,5 litara. Kad se „gazi“, ide do 11, a kad je prazan grad, „pije“ samo 6,5 litara benzina.