KAUBOJ OSVAJA GRAD: Vozili smo džip renegejd!
Veliki napad predvodi najmanji kauboj - „renegejd“! U prevodu odmetnik, ovaj laki terenac otrgao je fabriku od konzervativnih brojki prodaje i premašio milionsku brojku. Sve je mnogo jasnije za volanom. Idealan položaj pred upravljačem malog obima, atraktivna instrument tabla prošarana bojom lista drveta, jasne komande, odlično odmerena servo asistencija... Na delu je kombinacija digitalnih ekrana i asketskog dizajna prednje konzole kockastog oblika. Držač ispred suvozača jasno stavlja do znanja da je reč o terenskom vozilu.
Smetnja je ekran skromne površine, ali za pohvalu je to što se svim komandama upravlja tasterima na volanu.
Spoljni dizajn je dosledan slavnoj tradiciji staroj sedam decenija. Kockaste linije sa sedmostrukim pravougaonicima napred i kutijasti oblik pozadi ne odstupaju od principa robusnosti. Šmek dolazi sa zadnjih svetala u X obliku. Iako je „renegejd“ proporcionalno smanjen i bez radikalnih estetskih zahvata na karoseriji, tokom testa svi su bili oduševljeni izgledom ovog „džipa“. Naročito zbog SMB boje, koja asocira na čuvenu vojnu maslinastozelenu.
Naravno, jer je vožnja u „renegejdu“ istinska avantura, čak i na asfaltu. Najveće uživanje rezervisano je za vozača jer se ovaj kros, težak tonu i po, po gradu vozi kao maleni auto. Servo je jak, ali robusnost se i te kako oseća pod nogama. Krivine dobro pegla, ali pri ekstremnim uslovima zna da pokaže uvijanje karoserije. Ubrzanje od 9,5 sekundi do stotke veoma je dobro, za šta je zadužen odlični 2,0 dizel sa 140 konjskih snaga. Na zemljanim putevima je majstor zahvaljujući naprednom pogonu 4x4, ali bezbedan jer je ojačan s donje strane.
Cena od 18.900 evra za osnovni model (1,6 benzin, 110 KS) je prihvatljiva, kao i za osnovni dizel 1,6 sa 120 KS.
"NEĆU DA OLOŠ UPRAVLJA SRBIJOM" Vučić: Podigli smo zemlju iz potpune propasti, kao feniks iz pepela! Kažem vam - prekinite, o prelaznoj vladi se neće odlučivati