PRVA VOŽNJA: ŠESTA GENERACIJA AMERIČKE IKONE U MINHENU
KO SME PASTUVU NA CRTU: Kurir za volanom novog mustanga u Minhenu!
MASLKAR: Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Erupcija se ne smiruje, dok pastuv brzo nestaje u prašini. Dve verzije za početak - 2,3 ekobust sa 317 KS i V8 koji okuplja 421 KS
MINHEN - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku snagu pod radnim nazivom "fastbek".
Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Počinje pobuna cilindara, sledi režanje u fazi besnila. Krenula je novinarska kolona, ali nerviramo se jer idemo brzinom od samo 40 km/h. A onda, pogled u kontrolnu tablu i shvatamo da se krećemo brže od 120 km/h. Tek nakon toga smo izašli na nemački autoput.
Mustang, Nikola Djordjevic
Ograničenja brzine - nema! Prava pista koja može da pokaže prava snaga ove besne mašine.Ubrzanje je neverovatno, zalepićete se za sedište, ali ipak nećete moći da skinete nogu sa gasa, pogotovo kad pređete u šesti stepen prenosa u kom mustang pokazuje svoju maksimalnu žestinu! Preticanje je mačiji kašalj, ogromna snaga motora razvija neverovatnu brzinu u samo nekoliko sekundi.
Mustang, Nikola Djordjevic
Moderan i aerodinamičan dizajn sadrži brojne elemente koji su prisutni od prvog modela koji je napravljen, pa preko svakog dosadašnjeg modela do najnovijeg koji je zapravo opasan onoliko koliko i izgleda.
Mustang, Nikola Djordjevic
Najsavremenija tehnologija prati svaku komponentu ove zveri. Sportski, ali elegantni kožni enterijer uključujući i kožni volan, ulivaju osećaj moći i dočaravaju kvalitet i snagu ovog neverovatnog vozila. Iako je u pitanju zadnji pogon, odlično se ponaša u krivinama i nema nikakvih poteškoća pri vožnji u svim vremenskim prilikama zahvaljujući brojnim režimima vožnje i podešavanjima volana, koje možete odrediti jednostavnim pritiskom na dugme.
Mustang, Nikola Djordjevic
Doživljaj vožnje ulepšava i veliki pregledni multimedijalni ekran osetljiv na dodir, koji vam pored osnovnih funkcija pomaže i pri parkiranju zadnjom kamerom koja je izuzetno precizna i pokazuje vam najbolje uglove za parkiranje. Ceo doživljaj i ovaj snažni model temeljno opravdava činjenicu da je od 1964. godine kada je mustag nastao prodato preko 9 miliona vozila."Mustang" "ispravlja" krivine jer je naoružan novim, lakšim i naprednim zadnjim multilinku.
Mustang, Nikola Djordjevic
Električni servo upravljač može da se podesi u tri moda čvrstine putem prekidača. S druge strane, pri normalnoj vožnji veoma je udoban, što ga čini univerzalnim vojnikom za sportske i redovne operacije.
Cena u Nemačkoj je 36 do 40 hiljada evra za 2.3 "ekobust"... Da li je ovo ponuda koja se ne odbija.
Nikola Đorđević
MUSTANG 2,3 EKOBUST FASTBEK
Motor: 2.300 ccm
Snaga 317 KS pri 5.500 o/min
Moment: 423 Nm pri 3.000 o/min
Masa: 1.655 kg
0-100 km/h: 5,8 sekundi
Maks. brzina: 234 km/h
Dužina / širina / visina:
478 / 191 / 138 cm
Međuos. razmak: 272 cm
Prtljažnik: 408 litara
Potrošnja (fabrički): 8,0 l/100 km
Osnovni model: 36.000 evra
MUSTANG 2,3 EKOBUST FASTBEK
Motor: 2.300 ccm
Snaga 317 KS pri 5.500 o/min
Moment: 423 Nm pri 3.000 o/min
Masa: 1.655 kg
0-100 km/h: 5,8 sekundi
Maks. brzina: 234 km/h
Dužina / širina / visina:
478 / 191 / 138 cm
Međuos. razmak: 272 cm
Prtljažnik: 408 litara
Potrošnja (fabrički): 8,0 l/100 km
Osnovni model: 36.000 evra
Mustang, Nikola Djordjevic
Kum mustanga
Dobio ime po avionu P-51
"Ford" je dao ime svojoj ikoni po avionu lovcu "P-51 mustang", zastrašujućem oružju Drugog svetskog rata. Ikona ikone su modeli "šelbi", nazvani po Karolu Šelbiju (1923-2012) konstruktoru i trkačkom vozaču, koji je prvi prekinuo dominaciju "Ferarija" na stazama. Šelbija je u tim pozvao Li Lakoka, sin italijanskog imigranta koji se smatra ocem "Mustanga".
"Ford" je dao ime svojoj ikoni po avionu lovcu "P-51 mustang", zastrašujućem oružju Drugog svetskog rata. Ikona ikone su modeli "šelbi", nazvani po Karolu Šelbiju (1923-2012) konstruktoru i trkačkom vozaču, koji je prvi prekinuo dominaciju "Ferarija" na stazama. Šelbija je u tim pozvao Li Lakoka, sin italijanskog imigranta koji se smatra ocem "Mustanga".
Mustang, Nikola Djordjevic
Mustang, Nikola Djordjevic
Šesta generacija
Počinje prodaja u Evropi
Šesta generacija "mustanga" je prva koju "Ford" prodaje zvanično u zapadnoj Evropi. Navodi se da je "mustang" auto koji je najviše lajkovan na Fejsbuku. Ima "Fordov" 5,0 V8 sa 421 KS, dok će se u Evropi prodavati i potpuno novi 2,3 "ekobust" sa čak 309 konjskih snaga.
Mustang, Nikola Djordjevic
Istorija počela 1964.
Prvi model predstavljen je 17. aprila 1964. - "mustang 1/2", odnosno kabrio verzija. Sledećih godinu dana prodato je čak 419.000 modela, a čak 73 odsto kupaca naručilo je V8 agregat. Iste godine "mustang" je bio pejs kar sa trci "Indi 500" sa 4,7 motorom sa 271 KS. Već prvi model imao je toliko dugačak izbor opreme da je personalizacija bila praktično neograničena!
Mustang, Nikola Djordjevic
BROJKE
9.000.000 prodatih mustanga
50 godina postojanja
6 generacija
3.000 uloga u filmovima
500 novih modela naručeno za 30 sekundi
50 godina postojanja
6 generacija
3.000 uloga u filmovima
500 novih modela naručeno za 30 sekundi
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!