Elektronika transmisije automatski bira stepen prenosa koji pruža najnižu potrošnju u odnosu na uslove vožnje

„Opel adam“ s menjačem izitronik (Easytronic 3,0) nudi najveći komfor prilikom menjanja stepena prenosa, ali i ekstremnu ekonomičnost.

Petostepena transmisija pruža prednosti u vidu komfora karakterističnog za automatske menjače i efikasnosti svojstvene manuelnim jedinicama.

Potrošnja minimalna

„Opel izitronik 3,0“ je automatizovana manuelna menjačka kutija, što znači da je bazirana na manuelnoj transmisiji s malim unutrašnjim trenjem, optimizovana za manje agregate. U automatskom režimu rada elektrohidraulični aktivator preuzima operacije odvajanja kvačila i promene stepena prenosa. Elektronika transmisije automatski bira stepen prenosa koji pruža najnižu potrošnju u odnosu na uslove vožnje, omogućavajući na taj način izuzetno ekonomičnu eksploataciju.

Hidraulika i elektrohidraulični aktivatori obezbeđuju idealne i brze promene stepena prenosa. To takođe važi i u slučaju kad vozač manuelnim putem menja brzine u poluautomatskom režimu, gurajući ili povlačeći ručicu menjača.


U kombinaciji s tehnologijom Start/Stop i u saradnji sa 1,4-litarskim atmosferskim agregatom (87 KS), u kombinovanom ciklusu troši 4,7 lilara benzina na 100 kilometara, tvrde u „Opelu“.

Doplata 600 evra

Takođe, poboljšan je i komfor tokom vožnje. Najnovija generacija izitronika impresionira svojim brzim reakcijama, što obezbeđuje brže i uglađenije promene stepena prenosa.

Kombinacija onog najboljeg iz dva domena kad su menjači u pitanju dostupna je za priuštivih, dodatnih 600 evra u odnosu na verziju s konvencionalnim petostepenim manuelnim menjačem (cena u Nemačkoj).