Majstor za gradske gužve naoružan je snažnim agregatom i opremljen elektronskim pomagalima nove generacije
VOZILI SMO OPEL ADAM ROKS: Mačo za urbane operacije! Foto: Mladen Radulović

„Adam“ lomi ženska srca, a „roks“ je fatalan! Na delu je stvaranje nove klase. „Opel“ poručuje: „adam roks“ je krosover! Iako je na platformi „korse“, 15 mm više je uzdignut od tla!

On je mali, ali nabildovani atleta. Mačo u klasi manjoj od četiri metra. Ne samo što puca od snage kada ga pogledate već može i da potegne. Pod haubom je trocilindrični 1,0, sa 115 konjskih snaga! Do stotke za 9,9 sekundi je ozbiljno ubrzanje u ovom segmentu. S druge strane, u gradu „pije“ oko sedam litara bez naročite štednje na gasu! Motor je potpuno nov, urađen je od aluminijuma i doveden do perfekcije kad su kultivisanost rada i izolacija u pitanju.
adam-opel-roks-opel-test-voznja.jpg
Foto: Mladen Radulović


Njegovo najveće oružje ipak nije agregat, već crte lica, jaki bokovi, moćne felne i platneni nepropustivi krov! Iako je dugačak samo 3,75 metara, izgleda robustno. Spreda ima čuvenu lajsnu u obliku oštrice i krila na kraju. Estetsku bombu predstavljaju petokrake felne, koje povećavaju odstojanje od tla na 14 centimetara.
adam-opel-roks-opel-test-voznja.jpg
Foto: Mladen Radulović


Čak 17 boja u ponudi

„Roks“ je takođe majstor individualnosti. Moguće ga je poručiti u čak 17 boja karoserije, od kojih je sedam potpuno novih. Platneni krov nazvan „sving top“ otvara za samo pet sekundi do brzine od čak 140 km/h. Enterijer je „vatren“ zahvaljujući crvenom osvetljenju instrument table. Prednja sedišta mogu se pomerati u velikom radijusu, dok su i zadnja upotrebljiva za osobe prosečne visine.

Majstor je za gradske gužve, a zbog agilnosti i snage vožnja po gužvi je veliko zadovoljstvo. Uparen je s potpuno novim menjačem sa šest brzina, koji je težak svega 40 kg i koji radi savršeno precizno i lagano. Isto je sa „mesnatim“ volanom, koji je takođe opremljen „siti modom“. Stabilnost je na visokom nivou, pa krivine savladava precizno zahvaljujući novom sistemu upravljanja.
adam-opel-roks-opel-test-voznja.jpg
Foto: Mladen Radulović

Sam se parkira

Uz sve adute, krcat je gotovo svim elektronskim pomagalima nove generacije. Sem što može sam da se parkira, senzori pokazuju mrtav ugao žutom lampicom, ima pomoć pri kretanju uzbrdo, nudi desetine podešavanja sistema na vozilu.
adam-opel-roks-opel-test-voznja.jpg
Foto: Mladen Radulović


Osnovna cena od 14.600 evra je korektna za ovakav automobil, mada kada se opremi brojnim dodacima, doplata može da bude ozbiljan ulog.

Sve je na spisku
KOMPLETNA OPREMA

Novi „roks“ se hvali i odličnom opremom, a testirani model imao je, između ostalog, sistem za automatsko parkiranje, parking senzore, odlični multimedijalni „intelilink“ sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir (koji omogućava potpunu povezanost automobila i pametnih telefona sa Android i „Epl“ iOS sistemima), kožna sedišta, grejače sedišta i volana, ESP sistem poslednje generacije, sistem za nadzor mrtvog ugla na retrovizorima, start/stop, „siti mod“ za ultralako okretanje volana prilikom parkiranja i još mnogo toga.