Partner na duge staze: Jedan od najvećih prtljažnika u klasi od 610 litara zadovoljiće glad za prostorom, dok je dizel odličan za gradsku vožnju i dugačke destinacije
VOZILI SMO PEŽO 308 SW KARAVAN: Sportista u porodičnoj garaži! Autor: Pežo

Jedan od najvećih prtljažnika u klasi, jak motor i atraktivne spoljne linije oružje su kojim karavanski 308 skreće pažnju na sebe. Njegova klijentela tačno je određena - porodični ljudi željni prostora.
pezo-308-sw-karavan-test-voznja.jpg
Pežo 


Varijanta sa oznakom SW (sport vagon) samo je produžena ruka odličnog „pežoa 308“, okićenog oreolom prestižne titule evropski automobil godine 2014. Karavanski „lav“, iako ne izgleda atraktivno kao hečbek, ima dinamičan oblik karoserije, čiji se sportski karakter samo prenosi u kabinu. Kvalitetni materijali, volan malog prečnika i luksuzna instrument-tabla s modernim osvetljenjem grade otmeni ambijent u kabini. Iako su osnovne komande audio-uređaja na volanu, zameramo to što se ostalim funkcijama multimedijalnog sistema upravlja samo ekranom na dodir.
pezo-308-sw-karavan-test-voznja.jpg
Pežo 


Ipak, sjajan oblik palice menjača od aluminijuma tu je da popravi raspoloženje i izazove vozačke emocije. A tada dolazi do izražaja 1,6 dizel sa 115 konjskih snaga i sa čak 270 Nm obrtnog momenta, dostupnih već od 1.750 o/min. Agilan je u gradskoj vožnji, mada ne i kao hečbek. Karavan ubrzava za 10,6 sekundi do stotke, što je sasvim solidno za klasu. Potrošnja u gradu je oko sedam litara na 100 km.
pezo-308-sw-karavan-test-voznja.jpg
Pežo 


A onda smo izašli na auto-put i uverili se da je „308 SW“ specijalista za međugradske linije. Plovi poput krstarica iz višeg D-segmenta, a uživanje u kilometrima samo je pojačano jakom opremom „alur“, naročito panoramskim krovom na modelu s testa koji smo dobili od generalnog uvoznika, kompanije „Euroimpeks“.
pezo-308-sw-karavan-test-voznja.jpg
Pežo 


Sedišta podupiru u krivinama, stabilnost je dobra, dok volan nudi dovoljno povratnih informacija s podloge. Ako se uzme u obzir da je vešanje tvrđe, ovaj „pežo“ po ponašanju i kvalitetu veoma liči na „nemce“.

Cenovnik je u rangu konkurencije, dok garancija traje pet godina. Osnovni dizel 1,6 sa 100 KS košta 18.970 evra, dok model s testa, iako košta 23.640 evra, ima najjači paket koji garantuje uživanje na duge staze.

Dodatna oprema
JAK PAKET „ALUR“

Paket opreme „alur“ s testa ima bukvalno sve. Na spisku su: ESP, ABS, REF, AFU, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni i zavese, tempomat, audio USB/MP3 s komandama iza volana + 6 zvučnika, tonirana stakla, zadnja LED svetla, automatska dvozonska klima, multifunkcionalni ekran na dodir 9,7 inča, paket preglednosti (auto-brisači, automatsko aktiviranje, fotosenzitivni unutrašnji retrovizor), volan presvučen kožom, follow me home sistem, hil asist, parking senzori napred i nazad, ful LED prednja svetla, troslojna metalik boja.