Lakša je, efikasnija i nudi komponente koje su pravo remek-delo inženjeringa. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji vezanoj za sedišta, svaka vožnja će biti maksimalno opuštajuća i prijatna

Nova „opel astra“ proslaviće svetsku premijeru na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu ove jeseni (od 17. do 27. septembra), ali već sad je sasvim jasno da ni u jednom automobilu niže srednje klase nikad nije bilo toliko luksuza.

Lakša je, efikasnija i nudi komponente koje su pravo remek-delo inženjeringa. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji vezanoj za sedišta, svaka vožnja će biti maksimalno opuštajuća i prijatna.

Ventilacija leti i zimi

Nemački AGR (kampanja za zdravija leđa) sertifikovao je „Opelova“ premijum ergonomska sedišta, koja obezbeđuju izvanredan komfor, posebno tokom dugih putovanja. Na ovaj način nastavlja se „Opelova“ tradicija dobijanja priznanja u ovom domenu. Pored toga što mogu da se podešavaju na 18 načina, uključujući podešavanje bočne potpore, ova sedišta su opciono dostupna s dodatnim funkcijama: masažom i mogućnošću memorisanja pozicije, uz sistem ventilacije, što je jedinstvena kombinacija za jedno vozilo iz C-segmenta.

Kupci „astre“ mogu da uživaju u pravom spa-tretmanu koji pružaju ova luksuzna sedišta, u potpunosti razvijena u „Opelu“, i to po veoma atraktivnim cenama. Vozačko sedište sa AGR sertifikatom dostupno je već za 390 evra.

Razvoj sistema sedenja u novoj „astri“ počeo je pre gotovo pet godina, a tim eksperata se sastojao od čak 100 zaposlenih. Sedišta imaju veliki uticaj na ukupnu masu vozila. Upravo je to razlog što su inženjeri najpre do tančina proučili svaki pojedini standardni element komfornih „astrinih“ sedišta. U odnosu na prethodni model, ni jedan jedini deo nije identičan. Da bi se dobilo 35 milimetara više u pojasu nogu na zadnjoj klupi, nasloni novih, komfornih prednjih sedišta napravljeni su u kompaktnijem maniru.

Nema vlage

Sedišta ne bi trebalo da služe isključivo tome da drže vozače bezbedno za volanom, ona bi trebalo i da ih greju ili rashlađuju, u skladu s trenutnim temperaturnim uslovima. Komforna sedišta u novoj „astri“ odlikuju se pasivnom kontrolom klime, što znači da površinska tkanina koja „diše“, kao i perforirana poliuretanska pena znatno doprinose transferu vlage, a samim tim i mikroklimi sedišta. Mali ventilatori usisavaju vazduh, te se tako odvlači vlaga koja se stvara prilikom kontakta s naslonom sedišta. Integrisani sistem grejanja prednjih i zadnjih sedišta obezbeđuje zimi prijatnu toplinu za putnike.