DECENIJE U VRHU: Vozili smo folksvagen polo!
Izgled je takođe jaka karta „pola“. Iako manji, ima lepšu „njušku“ od „golfa“. Tanka prednja svetla, kockaste linije i upadljiva zadnja svetlosna grupa čine skladnu i modernu celinu.
Osim estetskih izmena, „VW polo“, koji je restilizovan prošle godine, ima bolje i preciznije upravljanje. Servo je pojačan i lakše se „mota“ nego prethodnik. Komande su jednostavne, osvetljenje elegantno, materijali kvalitetni. Prostranost je među najjačima u klasi, iako dužina ne premašuje četiri metra.
„Polo“ se na putu ponaša veoma dobro. Upija neravnine, a vešanje je podešeno na „francuski“, pa je udobniji od većine nemačkih vozila. Stabilnost je solidna i pri jačem skretanju lako se koriguje. Testirani model sa 1,2 TSI agregatom košta oko 13.500 evra.Najvažnije je to da je opšti utisak veoma dobar i da „polo“ s razlogom poručuje da je spreman za višu klasu.
Bogatije
OSNOVNA OPREMA
Spisak serijske opreme već od osnovnog nivoa (trendlajna) bogatiji je nego kod prethodne generacije. Na spisku su klima-uređaj, centralna brava s daljinskom komandom, svetla za maglu napred, elektropokretni retrovizori s mogućnošću grejanja... Na spisku serijske opreme nalaze se i sve nemetalik boje (bela, crvena, crna, siva i plava), ESP, ASR.
"PONOSAN NA SRBIJU I NJENE USPEHE, ČESTITAM GRAĐANIMA!" Vučić podelio snimak novog auto-puta između Kruševca i Vrnjačke Banje (VIDEO)