Besnilo novi kabriolet nasleđuje model sa oznakom 458 i najsnažniji je „konjić“ do sada sa centralnim V8 motorom i sklopivim krovom

Ljubitelji vrhunskih sportskih automobila zadovoljno trljaju ruke i s nestrpljenjem očekuju da se u njihovoj garaži nađe najnovija „zver“ iz Maranela, „ferari 488 spajder“!

Novi kabriolet nasleđuje model sa oznakom 458 i najsnažniji je „ferari“ do sada sa centralno postavljenim V8 motorom i sklopivim krovom.
ferrari488-spider.jpg
Ferari 

Pokreće ga izuzetan bi-turbo benzinac od 3,9 litara, koji se našao i u standardnoj „berlineta“ (kupe) verziji „488 GTB“. Oslobađa čak 670 „konja“ i 760 Nm, što je dovoljno za sprint iz mesta do stotke za samo tri sekunde, dok 200 km/h postiže za 8,7 sekundi! Pogon je na zadnjim točkovima, a snaga se prenosi preko sedmostepenog F1 menjača s dvostrukim kvačilom.
488-spider.jpg
Ferari 

Osim toga, kako tvrdi proizvođač, novi „ferari“ je najefikasniji „spajder“ u istoriji ove marke kad je o aerodinamici reč. Iako je aerodinamički potisak povećan za čak 50 odsto u odnosu na prethodni model, rešenja u vidu aktivnih i fiksnih spojlera i usisnika s vazdušnim tunelima omogućila su minimalan otpor vazduha i obezbedila superiorno držanje na putu, kao i vrhunske performanse.

Inače, u izradi šasije korišćeno je 11 različitih legura aluminijuma u kombinaciji s drugim materijalima, magnezijumom na primer, što je omogućilo istu krutost kao kod „488 GTB“ verzije, dok je u odnosu na prethodnika ona povećana za 23 odsto.
488-spider.jpg
Ferari 

Što se tiče tvrdog pokretnog krova, za njegovo sklapanje potrebno je 14 sekundi, posle čega vozač može da se prepusti jedinstvenom osećaju u vožnji i „besnilu“ iz auspuha.