Radnik sa zvezdom!
Fensi udarnik!
„Mercedes“ je odlučio da debelo pomrsi račune konkurenciji. Segment malih dostavnjaka je veliki kolač. Na ovom terenu jedan od najjačih igrača je sedeo u publici. Sada je obukao dres i spreman je za utakmicu!
Zove se „sitan“ (citan). Dobio je ime po rečima siti (grad) i titan. Najjači adut gradskog titana je oznaka na volanu i haubi. Trokraka zvezda kod vozača uliva veliko poverenje u dugotrajnost, kvalitet, izdržljivost... Ima on još mnogo asova u rukavu. Većina koja bude sela za volan „sitana“ verovatno nikad nije vozila auto poreklom iz Štutgarta... Radiš, a voziš „mercedes“, zasad nema bolje ponude.
Redakcija Kurira prisustvovala je gala svetskoj premijeri novog modela u Amsterdamu. Nekoliko stotina novinara iz cele Evrope skupilo se 16. aprila da vidi novog udarnika.
Prednji deo je mešavina B i A klase, dok je zadnji kraj klasičan pikapovski. U kabini je jasno da je reč o „Mercedesu“. Volan ima prepoznatljiv sportski oblik, a menjač je na idealnoj poziciji. Ipak, materijali su plastični i predstavljaju glavnu razliku u odnosu na konvencionalne modele sa „zvezdom“. Takođe, tasteri i prekidači nisu podređeni luksuzu, već imaju praktičnu namenu. Dodajmo da su sedišta veoma dobro profilisana i poručuju da vozač neće osetiti zamor na dužem putu. Tkanine na presvlakama su izdržljive i lake za održavanje.
Nemci dodaju da se „sitan“ vozi kao „mercedes“, u rukama znate da je „mercedes“ i koristi tehniku „Mercedesa“. Kad se udruže dinamika vožnje, upečatljiv komfor i niska potrošnja goriva, vožnja jednostavno predstavlja zadovoljstvo, kažu direktori.
„Sitan“ je, inače, razvijen u partnerstvu sa „Renoom“, koji je podelio iskustvo sa „kanguom“. Cena, zasad, nije poznata, samo je napomenuto da će biti veoma konkurentna. Početak prodaje je 1. septembar.
Dizajn
„Sitan“ je oblikovan sa strašću. Hromirana zvezda samouvereno je smeštena na robustnoj rešetki hladnjaka. Naglašena prednja svetla i istaknuti V oblik poklopca motora jednako su upečatljivi. Trapezoidni oblik usisnika vazduha u braniku naglašava širinu i moćan utisak.
Motori
Pokreću ga tri turbodizela snage od 75 KS do 110 KS. U ponudi je i benzinac od 114 KS (serijski sa paketom BlueEFFICIENCY sa start-stop sistemom). Snaga se na prednje točkove prenosi petostepenim ili šestostepenim menjačem.
U tri dužine
Zahvaljujući svojoj mnogostranosti i prilagodljivosti, novi „sitan“ ispunjava širok raspon komercijalnih zadataka. Dostupan je u tri dužine: 3,94 m, 4,32 m i 4,71 m, a može biti furgon, kombi, ili miks, sa maksimalnom bruto težinom od 2.200 kg. I miks verziji ima pet sedišta sa sklopivom zadnjom klupom i opcionim kliznim vratima na obe strane.
Standardni ESP
„Sitan“ ima standardni adaptivni ESP, koji uzima u obzir opterećenje vozila. Inovativni sistem dinamičke kontrole upravljanja kombinuje ABS, DSC (dinamična kontrola vozila) i TCS (kontrola trakcije). Standardan je vazdušni jastuk za vozača, dok se može doplatiti i za erbeg grudnog koša.
"PONOSAN NA SRBIJU I NJENE USPEHE, ČESTITAM GRAĐANIMA!" Vučić podelio snimak novog auto-puta između Kruševca i Vrnjačke Banje (VIDEO)