Brojnim ukrasima na karoseriji „auris TS“ bori se za atraktivan izgled, dok sve ostalo rešavaju motor i odlično vešanje
JAPANSKA FILOZOFIJA: Vozili smo tojotu auris turing sports Autor: Mladen Radulovic

Najbolje je kad automobil klizi po asfaltu, jer samo u tom slučaju vozač jedva čeka da pođe na put. To je glavno oružje „auris“ karavana, nazvanog „turing sports“, koji svojim imenom sugeriše na dinamičan stil porodičnog vlasnika.

tojota-auris-turing-sports-test.jpg
Mladen Radulovic 


Sve je ovde mekano, počev od komandi servo-upravljača do vešanja, koje odlično pegla neravnine na putevima i „ležeće policajce“.
tojota-auris-turing-sports-test.jpg
Mladen Radulovic 


Benzinac 1,6 sa 132 konjske snage nije sportista, ali ima snage za sve zadatke - počev od grada do međugradskih dalekih linija, što ga čini univerzalnim vojnikom. U gradu troši korektnih sedam litara, a pri 120 km/h tek oko šest, naravno u šestoj brzini.

tojota-auris-turing-sports-test.jpg
Mladen Radulovic 


S druge strane, i ovaj karavan se trudi da „merama“ na karoseriji, poput srebrnih lajsni, probije barijeru zadatog karavanskog oblika. Iako je ukus subjektivna stvar, „auris TS“ ne impresionira izgledom. Ipak, ukrasi su brojni - prednji kraj ima moderne izlomljene linije, a zadnji stilizovanu i veoma atraktivnu liniju.
tojota-auris-turing-sports-test.jpg
Mladen Radulovic 


Međutim, najvažniji aduti su vezani za brojke. Čak 28,5 cm je produžen u odnosu na stari model, što mu je donelo prtljažnik od 530 litara i u klasi rekordnih 1.658 l kad se spuste zadnja sedišta! Širina i visina su ostale nepromenjene, pa „auris TS“ zaokružuje dimenzije na 462 x 177,5 x 146,5 cm. Takođe, uz promenjen oblik zadnjih sedišta, prostor za kolena je dva centimetra duži.

tojota-auris-turing-sports-test.jpg
Mladen Radulovic 


Sem toga, velike pohvale dajemo oslanjanju, jer smo se u krivinama uverili da je reč o jednom od najstabilnijih karavana u klasi. Upravljač je brz i precizan, a zadnja osovina obezbeđuje držanje zadate putanje. Teško ga je izbaciti iz putanje, a kad to uspete, veoma je predvidljiv.
Osnovna cena „aurisa“ u Srbiji je korektnih 15.600 evra.

Kamera i senzori
TELEFONI, NAVIGACIJA, UPOZORENJA...

Nadograđeni „Tojota tač end gou“ sistem nudi korisnicima potpune mape navigacionog sistema, koji predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu, navodi „Tojota“. Sistem omogućava pristup internetu i aplikacijama, uključujući i novu „Tviter ap“. Ima ugrađene napredne funkcije sa detaljnim informacijama o saobraćaju u 10 evropskih zemalja, ali i upozorenja od sigurnosnih kamera, obaveštava o tunelima, ograničenju brzine...