FERARI F12 TUR DE FRANS: Žuta bomba iz Maranela
Pokreće ga V12 atmosferski motor od 6,3 litra, koji oslobađa 780 KS, odnosno 40 „konja“ više od standardnog modela, dok je maksimalni obrtni moment dostigao 705 Nm.
Lakši 110 kilograma
Zbog značajne upotrebe ugljeničnih vlakana težina je smanjena za 110 kg, a dorađen je i F1 DCT menjač, pa „F12 tdf“ iz mesta do „stotke“ stiže za 2,9 sekundi, dok 200 km/h „hvata“ za svega 7,9. I maksimalna brzina je vrtoglava i iznosi više od 340 km/h. Više nego moćno pakovanje čije su superiorne performanse već dokazane. Kako tvrde u fabrici, test vozači „Ferarija“ ovim modelom prešli su stazu u Fjoranu za samo minut i 21 sekund.
Ogroman potisak
Vrhunski rezultati postignuti su i na polju aerodinamike, čija je efikasnost povećana za skoro 100 odsto u odnosu na regularni „F12“. Tako, na primer, pri brzini od 200 km/h, moćni „F12 tdf“ ima čak 230 kg aerodinamičkog potiska, odnosno 107 kg više od standardnog modela. To je postignuto zahvaljujući znatno izmenjenim aerodinamičkim komponentama, kao što su zadnji difuzor, novi zadnji spojler i druge.
Potvrđeno je da će samo 799 srećnika moći da uživa u ovom modelu jer će isto toliko primeraka biti napravljeno, a cena još nije poznata.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore