POSAO JE ZADOVOLJSTVO: Vozili smo folksvagen transporter T6!
Zato je pred novi model stavljen imperativ da mora biti korak ispred. Odmah je to jasno kad se nađete za njegovim komandama. Mali krug upravljača gotovo je isti kao na „golfu“, a uz idealno postavljenu palicu menjača napravljen je sportski ambijent.
Mesta nikad dosta
Zameramo na tome što sedište vozača ne može da se pomeri još unazad, ali na testu smo proverili da i vozači viši od 190 centimetara veoma udobno sede. Pod haubom je 2,0 dizel, koji smo vozili u verziji sa 102 konjske snage, a pravi se i sa 84, 150 i 204 KS.
U transporteru sve radi odlično i veoma dobro sarađuje s rastegljivim petostepenim manuelnim menjačem. Na magistralnim pravcima i na auto-putu uvek ima snage, odlično ubrzava, a ne smetaju mu ni velike brzine. Prema fabričkim podacima troši oko 5,9 litara dizela na 100 kilometara, dok je na testu trošio tek nešto više.
Staju dve palete
Sve pohvale za dizajn prednjeg kraja jer je svetlosna grupa gotovo preslikana iz „golfa“ i „pola“, samo što su farovi uvećani. Ostatak karoserije uveliko je poznat i ne menja se decenijama, a novina su kružni rubovi oko točkova, dok su zadnja svetla takođe stilizovana. U teretnom delu može da se smesti od 5,8 m do čak 9,3 kubna metra, kao i teret dužine od 2,57 m. Maksimalno opterećenje iznosi od 2,6 do 3,2 tone, odnosno nosivost je od 658 do čak 1.331 kilogram. To znači da svi modeli mogu da progutaju najmanje dve evropske palete.
Visoka upotrebljivost i odlična upravljivost potkrepljeni su produženim servisnim intervalom, što „transportera“ čini spremnim za nastavak posla koji traje više od sedam decenija!
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!