Alu-naplaci „saribus“, zaštita prednjeg I zadnjeg branika, hromirane bočne lajsne, „klackalice“ na volanu... Ovaj paket dobija se s popustom u verziji „vajt edišn“

Oprema je spakovana!
Beše prvo „lend kruzer“! Vladar prostranstava, nezaustavljivi i neuništivi šetač po bespućima! A onda je rešio da siđe u grad... Tada je rođen RAV - rekreativno aktivno vozilo. Davne 1994. godine počeo je da krči put SUV klasi, koja je renesansu doživela početkom milenijuma.

Na testu Kurira sada je bila specijalna verzija, nazvana „vajt edišn“ (white edition). Nakrcana je dodacima koji bi pri serijskoj kupovini u paketu bili skuplji nekoliko hiljada evra. Između ostalog, tu su 17-inčni „saribus“ alu-naplaci u antracit boji. Auto je dobio zaštitu prednjeg i zadnjeg branika, koja apsorbuje energiju udara. Tu su i hromirane bočne lajsne. Kruna u modelu sa automatskim menjačem su „klackalice“ na volanu za manuelnu promenu brzine.

Za razliku od konkurencije koja pojačava servo-asistencije i gradi meke terence, „Tojota“ je zadržala dovoljnu dozu čvrstine. To je obezbedilo masivnost, pa se pod rukom RAV oseća terenski karakter. Zasečen i masivan volan opšiven je rupičastom kožom prijatnom za ruke, ali je i prilično direktan. Presvlake sedišta od perforisane alkantre s kožom na krajevima upotpunjuju luksuz u ovom modelu.

Naravno, s rupama i trotoarima nema problema, dok „tojota“ obezbeđuje pogon na svim točkovima sa zaključavanjem diferencijala! Ubrzanja su dobra, dok je na raspolaganju dugme „sport“. Kad se ono pritisne, automobil postaje živahniji i agilniji.

Dizel 2,2 D4D odlično vuče, a nema se šta zameriti ni saradnji sa automatskom transmisijom. Troši oko 10,5 litara u gradu, mada smo očekivali manje od jedne „tojote“.

Paket „vajt edišn“

- 17-inčni „saribus“ alu-naplaci

- zaštita prednjeg branika

- zaštita zadnjeg branika

- hromirane bočne lajsne

Pogon 4 x 4

RAV ima integralni pogon 4 x 4. Automatski, po potrebi, prebacuje moment elektromagnetnom spojnicom na zadnju osovinu, do 45 odsto. Elektronski se zaključava diferencijal (55:45 odsto).

Rav4 Vajt Edišn 2,2

Motor: 2.231 cm3

Snaga: 150 KS pri 3.600 o/min.

Obrtni moment: 340 Nm

pri 2000-2800 o.

Masa: 1.610 kg

Maksimalna brzina: 185 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h: 10,8 s

D/Š/V: 4.335/1.815/1.685 mm

Rezervoar: 60 l

Potrošnja na testu (grad): 10,5 l

Cena: 32.650 evra