VOZILI SMO KORSU SA 115 KS: Turbobenzinac za sportski momenat!
Osećaj je posebno snažan u modelu s testa 1,0 turbo sa čak 115 konjskih snaga. Pre svega, to što je „Opel“ neutralisao loše akorde koji su bili karakteristični za trocilindrične agregate poslednjih deset godina.
Jak moment
Sem toga, snaga je dostupna i na niskim obrtajima, dok su vibracije svedene na minimum. I, veoma važno, potrošnja u gradskim uslovima je oko šest litara, bez naročito štedljive vožnje.
Ipak, zamerku stavljamo na dizajn. Linije nove „korse“ samo su blago revidirane, iako je reč o potpuno novom modelu. Moderni detalji, poput LED ukrasa, postavili su je u aktuelni trend, tu su i spretne intervencije na karoseriji. Ipak, izgled je stvar ukusa, a kupci će dati konačnu reč. Za razliku od trovratnog modela koji je ranije bio u modelu s testa, u ovom vozilu ne postoji problem preglednosti sa C-stubom.
Enterijer je modernizovan i stilizovan, pre svega instrument-tabla, kojom dominira kombinacija sive i crne boje.
„Siti mod“ dostupan
Kabina je prostrana i mogu da se smeste četiri odrasle osobe, dok ni prtljažnik od 285 litara nije za potcenjivanje. Servo-pojačanje je odlično, ali postoji i „siti mod“. Ulepšana je i instrument-tabla, a na raspolaganju je multimedijski „intelilink“ audio-sistem.
Cena od 10.039 evra za osnovni model jeste korektna, a za 10.600 stiže i klima.
Stabilnost
TEŽIŠTE NIŽE PET MILIMETARA
Peta generacija „korse“ dobila je novu šasiju s težištem nižim za pet milimetara, čvršći pomoćni ram i usavršeno oslanjanje sa izmenjenom prednjom geometrijom i novom konstrukcijom zadnjeg vešanja.
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA