Posao sa stilom
Vozili smo: Golf majstor i u lakom transportu!
Najvažnije je to što je kabina ista kao na serijskoj „sedmici“, dok su ostale prednosti poznate
Radna atmosfera je na visokom nivou. Ovo je „golf“ sa svim benefitima koje donosi. Vozne performanse, ekonomičnost, široko sedenje, veoma dobro podešene komande i jak servo... Sve je na mestu, a radi se i posao!
Uvoznik „Folksvagena“ za Srbiju ponudio je „golf 7“ u van verziji. Reč je o prerađenom serijskom modelu koji nema zadnja sedišta, a umesto njih je ugrađena platforma za teret.
Uvoznik „Folksvagena“ za Srbiju ponudio je „golf 7“ u van verziji. Reč je o prerađenom serijskom modelu koji nema zadnja sedišta, a umesto njih je ugrađena platforma za teret.
Mladen Radulović
Koristan prostor
Time je dobijen veoma solidan koristan prostor od gotovo tri kubna metra, u koji se može smestiti teret dužine od dva metra, uz nosivost od čak 600 kilograma. Uz to, ima odličnu cenu od oko 11.200 evra bez PDV.
Za ovaj novac dobija se veoma koristan i spretan „radnik“ u preduzeću. Pod haubom je 1,2-benzinac od 86 konjskih snaga. Na papiru ne deluje ubedljivo, ali podsetimo da je masa „sedmice“ samo 1.200 kilograma, što u ovom slučaju obezbeđuje veoma solidne performanse. Iako nije sportista, ubrzanje od 12 sekundi do stotke je korektno. Menjač ima pet brzina, koje su precizno raspoređene tako da pri 120 km/h troši manje od šest litara. Čak i u gradu potrošnja se lako spušta ispod sedam litara.
Time je dobijen veoma solidan koristan prostor od gotovo tri kubna metra, u koji se može smestiti teret dužine od dva metra, uz nosivost od čak 600 kilograma. Uz to, ima odličnu cenu od oko 11.200 evra bez PDV.
Za ovaj novac dobija se veoma koristan i spretan „radnik“ u preduzeću. Pod haubom je 1,2-benzinac od 86 konjskih snaga. Na papiru ne deluje ubedljivo, ali podsetimo da je masa „sedmice“ samo 1.200 kilograma, što u ovom slučaju obezbeđuje veoma solidne performanse. Iako nije sportista, ubrzanje od 12 sekundi do stotke je korektno. Menjač ima pet brzina, koje su precizno raspoređene tako da pri 120 km/h troši manje od šest litara. Čak i u gradu potrošnja se lako spušta ispod sedam litara.
Mladen Radulović
Zanimljivo je to da vozački deo ima prostora kao u serijskom modelu, tako da dvometraši imaju više nego dovoljno mesta za volanom. Kabina je ista kao u klasičnom „golfu“, a zameramo na tome što nije ugrađena zadnja kamera, čime bi ovo lako dostavno vozilo bilo kompletirano.
Mladen Radulović
Skupa kabina
Za pohvalu je to što ima kožni volan, što znatno podiže opšti utisak.
Spoljni dizajn je, naravno, nepromenjen. Ima LED diode i kockast dizajn, a visina je smanjena za 28 mm, što donosi vizuelnu dinamiku. O stabilnosti brine ESP i brzo reaguje ukoliko se registruje gubitak veze s podlogom.
Najbitnije je, ipak, to što će svi sa osmehom ići na posao.
Za pohvalu je to što ima kožni volan, što znatno podiže opšti utisak.
Spoljni dizajn je, naravno, nepromenjen. Ima LED diode i kockast dizajn, a visina je smanjena za 28 mm, što donosi vizuelnu dinamiku. O stabilnosti brine ESP i brzo reaguje ukoliko se registruje gubitak veze s podlogom.
Najbitnije je, ipak, to što će svi sa osmehom ići na posao.
Mladen Radulović
Trendlajn
KRCAT SKUPOM OPREMOM
Osnovni „trendlajn“ paket veoma je bogat, što je korisno u ovom modelu. Ima elektropodesive retrovizore, elektronski imobilizator, start/stop, zadnje svetlo za maglu, bord kompjuter, detekciju zamora, kožni volan i menjač, automatski klima-uređaj, četiri podizača stakala, kolor infotejment uređaj (pet inča) osetljiv na dodir, elektromehaničko upravljanje, radio CD MP3 uređaj (SD, AUX), ESP sa ABS i ASR, ISOFIX, daljinsko zaključavanje, električna parkirna kočnica...
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!