Novitet
TORO TORINO: Fijat ulazi u klasu pikapova!
Italijani dokazali da pred njihovim dizajnom nema barijera koje nameću klase vozila
„Fijat“ ulazi u klasu pikapova na velika vrata! Naravno, i ovde radi čuveni italodizajn, čime dokazuju da za njih nema barijera na putu do stila i aktuelnog trenda.
Zasad su Italijani škrti na zvaničnim fotkama novog modela, koji se zove „toro“. Zanimljivo jer asocira na Torino, dok „toro“ označava snagu.
Novi projekat 226
Razvijen je pod kodnom oznakom „prodžekt 226“ i poznato je da će se najpre prodavati u Brazilu, ali se kasnije očekuje na ostalim tržištima. Prodaja „fijat tora“ počinje u Južnoj Americi u februaru 2016, tačnije, za manje od dva meseca.
Nosač s prikolicom izgrađen je na platformi „smol vajd“ (Small Wide). Za inspiraciju je poslužio „Fijatov“ koncept FCC4, prikazan na Salonu automobila u Sao Paulu.
„Toro“ je dugačak čak 4.915 mm, a nosivosti je zaokružena na jednu tonu. „Fijat“ obećava gomilu opreme. Naime, tu će biti multimedijalni sistem „jukonekt“, zatim prednja ksenon svetla, GPS navigacija, kontrola kretanja na uzbrdici, zadnja kamera...
Očekuje se paleta od tri motora.
Motori od 120 KS
Prvi će biti 1,8 „etork EVO fleks“ sa 140 konjskih snaga, kao i naftaš 2,0 turbo sa 170 konja, koji će biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem, dok će dizel biti dostupan i sa novim devetostepenim automatikom, koji se ugrađuje u nove „Fijatove“ i „Džipove“ modele. Prema najavama, očekuje se i snažniji benzinac 2,0 16V sa 164 konja.
Biće dostupni modeli s pogonom na prednje točkove i na sve točkove.
Zasad su Italijani škrti na zvaničnim fotkama novog modela, koji se zove „toro“. Zanimljivo jer asocira na Torino, dok „toro“ označava snagu.
Novi projekat 226
Razvijen je pod kodnom oznakom „prodžekt 226“ i poznato je da će se najpre prodavati u Brazilu, ali se kasnije očekuje na ostalim tržištima. Prodaja „fijat tora“ počinje u Južnoj Americi u februaru 2016, tačnije, za manje od dva meseca.
Nosač s prikolicom izgrađen je na platformi „smol vajd“ (Small Wide). Za inspiraciju je poslužio „Fijatov“ koncept FCC4, prikazan na Salonu automobila u Sao Paulu.
„Toro“ je dugačak čak 4.915 mm, a nosivosti je zaokružena na jednu tonu. „Fijat“ obećava gomilu opreme. Naime, tu će biti multimedijalni sistem „jukonekt“, zatim prednja ksenon svetla, GPS navigacija, kontrola kretanja na uzbrdici, zadnja kamera...
Očekuje se paleta od tri motora.
Motori od 120 KS
Prvi će biti 1,8 „etork EVO fleks“ sa 140 konjskih snaga, kao i naftaš 2,0 turbo sa 170 konja, koji će biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem, dok će dizel biti dostupan i sa novim devetostepenim automatikom, koji se ugrađuje u nove „Fijatove“ i „Džipove“ modele. Prema najavama, očekuje se i snažniji benzinac 2,0 16V sa 164 konja.
Biće dostupni modeli s pogonom na prednje točkove i na sve točkove.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega