Test
LAV ZA GRADSKI ASFALT: Vozili smo pežo 2008!
Spretan Iako deli platformu s manjim bratom, za volanom je robusniji, dok povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost i pregršt mesta u kabini
Mini-krosover je multipraktik na ulici. Zato je „Pežo i ušao u trku sa modelom 2008. Ukratko, to je podignuti 208, s kojim i deli platformu, međutim naoružan je odličnom ponudom prostora, otmenim enterijerom i dobrim 1,2 trocilindričnim agregatom veoma solidne snage.
Iako se na papiru uklapa u mere veoma pogodne za gradske manevre, pre svega parkiranje, vizuelno je robustan. Od manjeg brata 208 duži je za 200 mm, ali viši za 96 mm i širi 25 mm. U kabini se to i te kako oseća. Ponuda prostora je odlična na svim mestima. Položaj za volanom je veoma dobar, kao i preglednost. Zameramo, međutim, nešto kraća sedišta. Ali očigledno Francuzi znaju da će ovaj lav osvojiti ženska srca, pre svega mame, jer se u 2008 mogu spakovati sve stvari.
Iako se na papiru uklapa u mere veoma pogodne za gradske manevre, pre svega parkiranje, vizuelno je robustan. Od manjeg brata 208 duži je za 200 mm, ali viši za 96 mm i širi 25 mm. U kabini se to i te kako oseća. Ponuda prostora je odlična na svim mestima. Položaj za volanom je veoma dobar, kao i preglednost. Zameramo, međutim, nešto kraća sedišta. Ali očigledno Francuzi znaju da će ovaj lav osvojiti ženska srca, pre svega mame, jer se u 2008 mogu spakovati sve stvari.
Mladen Radulović
Atraktivan enterijer
Upravljanje je veoma lako, a pohvaljujemo volan sportskih dimenzija, koji odlično leži u rukama. Okruženje vozača veoma je atraktivno. Sve je u plavim i sivim nijansama, pogotovo centralni ekran. Njime se upravlja na dodir, a dobro je i to što su glavne komande audio-uređaja na dugme, pa nema potrebe da se skreće pogled s puta. Materijali su veoma kvalitetni, kao i presvlake sedišta, što je prepoznatljiv znak „Pežoa“ već godinama.
Mladen Radulović
Snažan agregat
Pod haubom je snažan 1,2 benzinac, koji raspolaže sa čak 110 konjskih snaga. Samo 9,9 sekundi treba mu do stotke, a u svakom momentu ima snagu jer se pritiskom gasa do kraja podiže obrtni moment na nekoliko sekundi. Pogon je na prednje točkove, a stabilnost u okvirima segmenta. Obezbeđena je čuvena francuska udobnost, pa se neravnine na putu gotovo ne osećaju.
Za pohvalu je i osnovna cena od 13.990 evra, čime su samo uokvireni svi aduti ovog lava.
Mladen Radulović
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega