LAV ZA GRADSKI ASFALT: Vozili smo pežo 2008!
Iako se na papiru uklapa u mere veoma pogodne za gradske manevre, pre svega parkiranje, vizuelno je robustan. Od manjeg brata 208 duži je za 200 mm, ali viši za 96 mm i širi 25 mm. U kabini se to i te kako oseća. Ponuda prostora je odlična na svim mestima. Položaj za volanom je veoma dobar, kao i preglednost. Zameramo, međutim, nešto kraća sedišta. Ali očigledno Francuzi znaju da će ovaj lav osvojiti ženska srca, pre svega mame, jer se u 2008 mogu spakovati sve stvari.
Atraktivan enterijer
Upravljanje je veoma lako, a pohvaljujemo volan sportskih dimenzija, koji odlično leži u rukama. Okruženje vozača veoma je atraktivno. Sve je u plavim i sivim nijansama, pogotovo centralni ekran. Njime se upravlja na dodir, a dobro je i to što su glavne komande audio-uređaja na dugme, pa nema potrebe da se skreće pogled s puta. Materijali su veoma kvalitetni, kao i presvlake sedišta, što je prepoznatljiv znak „Pežoa“ već godinama.
Snažan agregat
Pod haubom je snažan 1,2 benzinac, koji raspolaže sa čak 110 konjskih snaga. Samo 9,9 sekundi treba mu do stotke, a u svakom momentu ima snagu jer se pritiskom gasa do kraja podiže obrtni moment na nekoliko sekundi. Pogon je na prednje točkove, a stabilnost u okvirima segmenta. Obezbeđena je čuvena francuska udobnost, pa se neravnine na putu gotovo ne osećaju.
Za pohvalu je i osnovna cena od 13.990 evra, čime su samo uokvireni svi aduti ovog lava.
"PONOSAN NA SRBIJU I NJENE USPEHE, ČESTITAM GRAĐANIMA!" Vučić podelio snimak novog auto-puta između Kruševca i Vrnjačke Banje (VIDEO)