Spretan Iako deli platformu s manjim bratom, za volanom je robusniji, dok povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost i pregršt mesta u kabini

Mini-krosover je multipraktik na ulici. Zato je „Pežo i ušao u trku sa modelom 2008. Ukratko, to je podignuti 208, s kojim i deli platformu, međutim naoružan je odličnom ponudom prostora, otmenim enterijerom i dobrim 1,2 trocilindričnim agregatom veoma solidne snage.

Iako se na papiru uklapa u mere veoma pogodne za gradske manevre, pre svega parkiranje, vizuelno je robustan. Od manjeg brata 208 duži je za 200 mm, ali viši za 96 mm i širi 25 mm. U kabini se to i te kako oseća. Ponuda prostora je odlična na svim mestima. Položaj za volanom je veoma dobar, kao i preglednost. Zameramo, međutim, nešto kraća sedišta. Ali očigledno Francuzi znaju da će ovaj lav osvojiti ženska srca, pre svega mame, jer se u 2008 mogu spakovati sve stvari.
auto-test-pezo-2008-pezo.jpg
Mladen Radulović 


Atraktivan enterijer

Upravljanje je veoma lako, a pohvaljujemo volan sportskih dimenzija, koji odlično leži u rukama. Okruženje vozača veoma je atraktivno. Sve je u plavim i sivim nijansama, pogotovo centralni ekran. Njime se upravlja na dodir, a dobro je i to što su glavne komande audio-uređaja na dugme, pa nema potrebe da se skreće pogled s puta. Materijali su veoma kvalitetni, kao i presvlake sedišta, što je prepoznatljiv znak „Pežoa“ već godinama.
auto-test-pezo-2008-pezo.jpg
Mladen Radulović 


Snažan agregat

Pod haubom je snažan 1,2 benzinac, koji raspolaže sa čak 110 konjskih snaga. Samo 9,9 sekundi treba mu do stotke, a u svakom momentu ima snagu jer se pritiskom gasa do kraja podiže obrtni moment na nekoliko sekundi. Pogon je na prednje točkove, a stabilnost u okvirima segmenta. Obezbeđena je čuvena francuska udobnost, pa se neravnine na putu gotovo ne osećaju.

Za pohvalu je i osnovna cena od 13.990 evra, čime su samo uokvireni svi aduti ovog lava.

auto-test-pezo-2008-pezo.jpg
Mladen Radulović