Bomba iz Maranela: Moćni četvorosed zadržao je pogon 4 x 4, a dodatna elektronika obezbedila je još ubedljivije ponašanje u vožnji, jer su agilnost i stabilnost podignuti na viši nivo

„Ferari“ je odlučio da pošalje u penziju model FF, koji se proizvodio od 2011. godine. Na njegovo mesto dolazi restilizovani naslednik koji je dobio ime „GTC4 luso“ (Lusso).
ferari-ferari-ff-ferari-gtc4-luso.jpg
Foto: Ferari

Moćni četvorosed zadržao je pogon 4 x 4, ali pojačan je sistemom koji omogućava zakretanje zadnjih točkova i uparen je sa elektronski kontrolisanim diferencijalom i amortizerima. To je obezbedilo još ubedljivije ponašanje u vožnji, jer su agilnost i stabilnost podignuti na viši nivo.
ferari-ferari-ff-ferari-gtc4-luso.jpg
Foto: Ferari

Dorađen je i dobro poznati atmosferski motor od 6.262 ccm, pa je V12 zver dobila 690 konjskih snaga i 697 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Novi model iz mesta do stotke stiže za 3,4 sekunde (0,3 s brže od FF), dok je maksimalna brzina ostala ista, 335 km/h.
ferari-ferari-ff-ferari-gtc4-luso.jpg
Foto: Ferari

Primetne su i brojne stilske izmene, koje prate odluku „Ferarija“ da FF preimenuje u „GTC4 luso“. Restilizovan je prednji branik, tu su i novi farovi, zatim „škrge“ za vazduh smeštene su na prednja krila, dok je zadnji deo dobio četiri okrugle svetlosne grupe i drugačiji difuzor. Važan detalj predstavlja znatno izraženija bočna linija između prednjih i zadnjih točkova, ispod koje se nalazi karakteristično udubljenje. Dorađena je i kabina, a medu najvažnijim novostima izdvajamo informativno-zabavni sistem poslednje generacije sa ekranom od 10,25 inča, kao i novi, manji volan.

Premijera novog modela najavljena je za Ženevski salon automobila u martu.