OBRAČUN SA BLATOM: Vozili smo džip čiroki!
Počelo je problematično, pre nekoliko godina, kad su američki novinari isprozivali sedmostruki otvor na vrhu haube. Dizajn je, kao što to biva, legao na rudu, a onda je „čiroki“ pokazao šta zna. Pod haubom je „Fijatov“ dizel 2,0 „multidžet“ u dve verzije, sa 140 i 170 KS. Na testu Kurira vozili smo snažniji, koji do stotke stiže za solidne 10,3 sekunde, dok je potrošnja u gradu oko 10 litara, bez posebnog obraćanja na stil vožnje.
S druge strane, osećaj moći i uživanja odmah počinje. Masa od 1,9 tona odlično se oseća i donosi utisak robustnosti, a „čiroki“ krstari gradom s kaubojskim respektom. Dužina od 4,6 metara obezbedila je odličnu prostranost u oba reda, mada gepek ima „tek“ od 412 do 500 litara, jer je zadnja klupa pomična.
U prvo vreme u kabini nedostaje luksuza, ali vremenom aduti počinju da se prikazuju. Pre svega, uživanje za volanom na svim terenima, što obezbeđuje ravnodušnost „čirokija“ prema ležećim policajcima i rupama na putevima. „Aktiv drajv“ sistem u svakom delu sekunde računa trakciju i obezbeđuje uključivanje i isključivanje pogona na sva četiri točka, što je u kabini potpuno neprimetno. Ako vozač reši da se umeša u rad, dostupan je „Selekt teren sistem“. Na raspolaganju su četiri moda - (automatski, sneg, sport i pesak/blato). Iako je klirens skromnih 157 mm, to nije prepreka da se obračuna s klizavim i blatnjavim podlogama.
Pogon
BIRAJTE TEREN
Ako vozač reši da se umeša u rad, dostupan je „Selekt teren sistem“. Na raspolaganju su četiri moda - automatski, sneg, sport i pesak/blato. Uz sve to, elektronika prati još 12 sistema, po kojima određuje trakciju i dodatne parametre. Pogon 4x4 je konstantan, a kad god je moguće, zadnja osovina se automatski isključuje zbog smanjenja potrošnje.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana