MITO DAJE GAS: Novi logo za osveženu verziju!
Novi „mito“, koji je debitovao u Ženevi, ponovo potvrđuje svoj identitet na mnoge načine, istovremeno zadržavajući poziciju malog automobila sposobnog da osvoji kupce koje privlače italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji.
S početkom prodaje širom Evrope od druge polovine godine i mladom, dinamičnom klijentelom kao ciljnom grupom, novi „mito“ je osvežio svoj izgled predstavljanjem potpuno nove rešetke hladnjaka. Pored toga, nakon premijernog predstavljanja na modelu „đulija“, redizajnirani logo brenda i novi stil slova prvi put se pojavljuju na ovom kompaktnom modelu „Alfa Romea“.
Tri paketa
Linija modela sada uključuje tri nivoa opreme („mito“, „super“ i „veloče“) i dva posebna paketa („veloče“ i „luso“). Devet boja karoserije, uključujući i potpuno novu pastelnobelu, i ne manje od osam različitih alu-felni (uključujući tri nova dizajna od 16, 17 i 18 inča), čine liniju modela koja će omogućiti kupcima da izaberu verziju novog modela „mito“ koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama.
Tu su i novosti u pogledu verzija motora, sa neprevaziđenim 1,3 litarskim dizel motorom „multidžet“ od 95 KS, koji je poznat po svom sjajnom temperamentu, velikoj ekonomičnosti i niškim emisijama. I sve to bez žrtvovanja performansi: maksimalna brzina od 180 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,5 sekundi.
Time je dopunjena bogata linija koja već uključuje 1,4-litarski motor sa 78 KS, 1,4-litarski benzinac sa 140 KS ili 170 KS (oba sa automatskim TCT prenosom), 0,9-litarski „turbo tvin-er“ sa 105 KS i 1,4-litarski TNG „turbo“ sa 120 KS.
U cilju zadovoljenja potreba kupaca, koji sve više žude za automobilima kompatibilnim s novim tehnologijama, novi „mito“ dolazi uz sistem „Jukonect“ sa 5-inčnim ekranom osetljivim na dodir i blutut interfejsom, AUX-IN i USB ulazima i glasovnom kontrolom.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega