Vreme je za naslednika modela C6. „Sitroen“ još jednom dokazuje da dizajn ne poznaje granice

Napucan!
Javlja nam se - velika slava predstoji „sitroenu DS numero 9“. Biće uspešan, moćan, zaradiće pare, svi će ga voleti...

Ne morate biti Ljubiša Trgovčević da biste prorekli sudbinu ovom vozilu. Dovoljno je pogledati fotografije. Ovakve skulpture ne bi se postideo ni kolegijum vajara iz doba renesanse.

Zasad je koncept, ali DS9 će, jasno je, postati najprestižniji model „Sitroena“. Po svemu sudeći biće zamena za aktuelni C6. S dugačkom haubom i skraćenim zadnjim delom izgleda kao veliki kupe. LED detalji složeni su u perfektan mozaik, dok se znak „Ševrona“ na haubi čuva u „vitrini“, to jest iza stakla.

Dužina od 4,93 metra i visina od samo 1,27 m savršena su podloga za 21-inčne alu-felne s pneumaticima 245/35. Zasad nema informacija o serijskom modelu, ali mogao bi da se očekuje za godinu dana. Nadamo se da će biti isti kao koncept.

SITROEN DS NUMERO 9

Motor: 1,6 THP
Snaga: 225 KS
Elektromotor: 70 KS
Dužina / širina / visina:
493 / 194 / 127 cm
Međuos. razmak: 300 cm
0-100 km/h: 5,4 s
Maks. brzina: 244 km/h

Hibridni pogon

Za „DS numero 9 koncept“ izabran je hibridni pogon. Pod haubom je benzinac 1,6 THP (saradnja sa BMW) koji oslobađa 225 KS i 275 Nm/momenta. Litijum-jonske baterije čuvaju struju za elektromotor od 70 KS i 200 Nm/momenta. Emisija CO2 je samo 39 g/km, barem na papiru. Ova sinergija omogućava ubrzanje do stotke za 5,4 sekunde, što je za respekt.