Novi hečbek je pravi naslednik ikone iz 1989. Ponuda prostora je natprosečna, a performanse iznad očekivanih

Tipovanje na „tipa“ poprima masovne razmere! Čak 37.000 vozila već je prodato u EMEA regionu (Evropa s Bliskim istokom). Najjača italijanska ofanziva tek počinje... Ekipa Kurira u Torinu je prisustvovala premijeri novog tipa hečbek i tipa sport vagon.
torino-sajam-tipo-fijat-hecbek.jpg
Mladen Radulović 

Slavna tradicija datira iz 1989, kad je tadašnji „tipo“ harao Starim kontinentom s titulom evropskog automobila godine! „Fijat“ sada, pod sloganom „Ne treba ti puno para da bi dobio mnogo“ dovozi novi multitalentovani hečbek.
torino-sajam-tipo-fijat-hecbek.jpg
Mladen Radulović 

Ovo je pravi, veliki naslednik ikone s kraja osamdesetih! Italodizajn je u punom zamahu, a iako je prednji deo isti kao kod „sedana“, zadnji kraj je potentan s velikom svetlosnom grupom. Ceo automobil vizuelno izgleda viši, dok bokove pojačava nekoliko isklesanih linija.
torino-sajam-tipo-fijat-hecbek.jpg
Mladen Radulović 

Utisak veličine produžen je na kabinu. „Tipo“ je jedan od najprostranijih u klasi, što dokazuje odlična ponuda prostora u drugom redu, čak i kad vozač pomeri sedište pozadi. Pored svega toga, hečbek nekim čudom ima čak 440 litara u prtljažniku, a karavan čak 550 litara. Upadljivo je to da je vođeno računa o svakom detalju enterijera. Debeo volan i stilizovana digitalna instrument-tabla samo su početak priče. Za hečbek spremljen je potpuno novi integrisani multimedijalni sistem „Uconnect“, s velikim ekranom postavljenim po sredini. Sem toga, upadljiva je dobra završna obrada, kao i kvalitetne tkanine sedišta s bočnim ojačanjima.

Veoma dobar utisak stekli smo vožnjom ulicama Torina. „Tipo“ se odlično vozi, okretan je, neravnine pegla ubedljivo. Isprobali smo dizel agregate 1,3 i 1,6, sa 95, odnosno 120 konjskih snaga. Odlična mera za grad i pravce, na kojima „tipo“ leži odlično.
torino-sajam-tipo-fijat-hecbek.jpg
Mladen Radulović 

Sve zajedno, odlični utisci s prve premijere. Pogotovo što će, po svemu sudeći, osnovni model (1,4, 95KS) koštati u Srbiji 12.500 evra, iako će cena u Evropi biti 12.750 evra.

Ovo je pravi naslednik ikone iz 1989. Legenda se nastavlja!