KURIR NA PREMIJERI VOLVOA S90 U LJUBLJANI: Švedska ofanziva u premijum segmentu!
Misija "Volvoa" je da do 2020. godine postane najprogresivniji automobilski brend. U toj misiji vozila moraju da budu što manje komplikovana za upotrebu, a na prvom mestu ostaju sigurnost, napredak u kvalitetu i posvećenost životnoj sredini!
Kao deo ofanzivnog plana švedski proizvođač iz Geteborga predstavio je novu luksuznu poslovnu limuzinu S90 na regionalnoj premijeri u Ljubljani, kojoj je prisustvovala u ekipa Kurira. U Galeriji glavnog grada Slovenije parkiran je ekskluzivni model, koji ima nameru da se uhvati u koštac sa najluksuznijim brendovima.
Podsetimo, ofanziva "Volvoa" počela je 2010. godine kada je fabrika prešla u ruke kineskog giganta "Džili". Prošla, 2015. godina bila je rekordna za fabriku sa 500.000 prodatih vozila i 600 miliona evra profita, dok je dugoročni cilj projektovan za 2018. godinu, kada se očekuje prodaja 800.000 automobila.
Očekuje se da će na tržištu Srbije biti najzanimljivji dizel D4, a pomenuti osnovni S90 D4 koštaće oko 48.000 evra. U Srbiji će moći da se naruči od juna, a prve isporuke se očekuju u septembru.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore