Uskoro stiže i u Srbiju
ITALIJANSKA FURIJA: Alfa Romeo predstavio gamu đulije
Naslednik modela 159 briljira stilom, moćnim motorima, ubedljivim performansama u vožnji i prepoznatljivim dizajnom
Prepoznatljiv dizajn, emocije, vrhunske performanse, užitak u vožnji i moderna tehnologija. Mnogo superlativa, a naziv je samo jedan, „alfa romeo đulija“.
Kultni italijanski proizvođač nedavno je u centru Baloko u Verčeliju održao prezentaciju kompletne game nove limuzine, koja će imati tri nivoa opreme i snažne benzinske i dizel motore.
Čvrsta veza sa asfaltom
Pogon je na zadnjim točkovima, a proizvođač obećava savršeno ponašanje u vožnji i najdirektnije upravljanje u klasi. Pored toga, nova „alfa“ obiluje upotrebom ultralakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijum i plastika, radi postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od tri na najsnažnijoj verziji „kvadrifoljo“). Tu su i odlična tehnička rešenja, kao što su aktivno vešanje koje obezbeđuje vrhunsku udobnost, i integrisani kočioni sistem (IBS), koji u znatnoj meri skraćuje zaustavni put (32 m pri brzini od 100 km/h kod modela „kvadrifoljo“, odnosno 38,5 m kod ostalih verzija).Moćni sportista „kvadrifoljo“ opremljen je i tehnologijom „tork vektoring“, koja omogućava izvanrednu raspodelu obrtnog momenta između točkova zadnje osovine, dok spojler „aktiv aero-spliter“ aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom pri velikim brzinama. Od bezbednosne opreme ističe se upozorenje na čeoni sudar (FCW) i autonomno kočenje u opasnim situacijama (AEB) s funkcijom prepoznavanja pešaka.
Pogon je na zadnjim točkovima, a proizvođač obećava savršeno ponašanje u vožnji i najdirektnije upravljanje u klasi. Pored toga, nova „alfa“ obiluje upotrebom ultralakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijum i plastika, radi postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od tri na najsnažnijoj verziji „kvadrifoljo“). Tu su i odlična tehnička rešenja, kao što su aktivno vešanje koje obezbeđuje vrhunsku udobnost, i integrisani kočioni sistem (IBS), koji u znatnoj meri skraćuje zaustavni put (32 m pri brzini od 100 km/h kod modela „kvadrifoljo“, odnosno 38,5 m kod ostalih verzija).Moćni sportista „kvadrifoljo“ opremljen je i tehnologijom „tork vektoring“, koja omogućava izvanrednu raspodelu obrtnog momenta između točkova zadnje osovine, dok spojler „aktiv aero-spliter“ aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom pri velikim brzinama. Od bezbednosne opreme ističe se upozorenje na čeoni sudar (FCW) i autonomno kočenje u opasnim situacijama (AEB) s funkcijom prepoznavanja pešaka.
Sam sprečava sudar
Sistem FCW predstavlja standardni deo opreme na svim verzijama, koji, zahvaljujući radaru i kameri, uočava prisustvo svih prepreka ili vozila na putanji kretanja automobila, upozoravajući vozača o opasnosti od neizbežnog sudara. Ukoliko vozač propusti da interveniše, sistem AEB automatski koči vozilo kako bi se izbegao sudar ili ublažile njegove posledice. Pored toga, zahvaljujući funkciji prepoznavanja pešaka, AEB ima mogućnost da automatski zaustavi vozilo pri brzini do 65 km/h.
Sistem FCW predstavlja standardni deo opreme na svim verzijama, koji, zahvaljujući radaru i kameri, uočava prisustvo svih prepreka ili vozila na putanji kretanja automobila, upozoravajući vozača o opasnosti od neizbežnog sudara. Ukoliko vozač propusti da interveniše, sistem AEB automatski koči vozilo kako bi se izbegao sudar ili ublažile njegove posledice. Pored toga, zahvaljujući funkciji prepoznavanja pešaka, AEB ima mogućnost da automatski zaustavi vozilo pri brzini do 65 km/h.
Vrhunski motori
OD 150 DO 510 KONJSKIH SNAGA
Ono što „đuliju“ čini pravim predstavnikom „Alfa Romea“ svakako su motori. Na raspolaganju je novi 2,0 turbo-benzinac, koji oslobađa 200 KS i 330 Nm, uparen s novim osmobrzinskim automatskim menjačem. Od dizelaša su u ponudi dve 2,2-litarske verzije izrađene od aluminijuma. Slabiji ima 150 KS i 380 Nm, dok jači oslobađa 180 „konja“ i 450 Nm. Vrh ponude je „kvadrifoljo“ sa 510 KS i 600 Nm izvučenih iz V6 bi-turbo benzinca od 2,9 litara. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi svega oko 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina čak 307 km/h.
U TRENUCIMA KADA SE SUOČAVAMO SA NAJVEĆIM IZAZOVIMA, NAŠ ZADATAK JESTE DA NE DOZVOLIMO DA SRBIJA STANE Vučić: Daćemo sve od sebe da Srbija nastavi da ide napred