Dva turbo-punjača obezbedila ubrzanje do stotke za samo 8,6 sekundi
TURBO: Zaljućena astra sa 160 konjskih snaga!
Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu, a u potrazi ste za razumnim, u isto vreme i „zaljućenim“ hečbekom, „opel astra“ sa novim 1,6-litarskim bi-turbo dizel motorom je automobil za vas.
„Astra 1,6 bi-turbo CDTI“ iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu tvin-turbo „astru“ jednim od najefikasnijih automobila u C-segmentu.
Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 160 KS. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm dostupan je pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji s malom masom (nova „astra“ je do 200 kilograma lakša od prethodnog modela) i odličnim odzivom na papučici gasa, bi-turbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo-punjačem koji operiše u dva nivoa uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kad ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak „astre“ čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.
Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek „astru“ s petoro vrata tako i „sports turer“. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije „Opel onstar“ obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost.
Podsetimo, „astra“ je vlasnica titule Evropski automobil godine 2016, a tu su i priznanja Safetybest 2015, Zlatni volan 2015... Podsetimo, u tekstu nemačkog Autocajtunga pod naslovom „Opel astra pobeđuje premijum ligu“, „astra“ je bila bolja od „mercedesa A 220d“ i „BMW 118d“, dok je Autobild objavio da „astra“ iza sebe „ostavlja čak i BMW“...
Cene za novu „astru 1,6 bi-turbo CDTI“ s petoro vrata počinju već od atraktivnih 27.310 evra.
Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 160 KS. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm dostupan je pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji s malom masom (nova „astra“ je do 200 kilograma lakša od prethodnog modela) i odličnim odzivom na papučici gasa, bi-turbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo-punjačem koji operiše u dva nivoa uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kad ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak „astre“ čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.
Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek „astru“ s petoro vrata tako i „sports turer“. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije „Opel onstar“ obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost.
Podsetimo, „astra“ je vlasnica titule Evropski automobil godine 2016, a tu su i priznanja Safetybest 2015, Zlatni volan 2015... Podsetimo, u tekstu nemačkog Autocajtunga pod naslovom „Opel astra pobeđuje premijum ligu“, „astra“ je bila bolja od „mercedesa A 220d“ i „BMW 118d“, dok je Autobild objavio da „astra“ iza sebe „ostavlja čak i BMW“...
Cene za novu „astru 1,6 bi-turbo CDTI“ s petoro vrata počinju već od atraktivnih 27.310 evra.
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila