TEST MERCEDES GLC: Doktor za sve terene!
Idealne proporcije i odličan agregat čine da GLC bude univerzalni vojnik za otmene zadatke, ali i za neasfaltirane staze
Osećaj u vožnji zato je mnogo više nego originalan. Sve je idealno, počev od stila enterijera, hromiranih ukrasa, prvoklasnih materijala, ergonomije...
Ali čak i to pada u drugi plan kad je reč o osećaju u vožnji. Povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost, dok se pod nogama oseća robusnost jer je masa čak 1.950 kg.
Ništa to ne smeta vrhunskom dizelašu 2,2 od 170 konjskih snaga! Čak 400 Nm obrtnog momenta na raspolaganju je već pri 1.400 obrtaja, dok ubrzanje do stotke traje samo 8,3 sekunde.
Snaga se prenosi putem 9-stepenog automatskog menjača, koji savršeno obavlja posao, dok auto skladno ubrzava bez ikakvog trzaja! To obezbeđuje i gradsku potrošnji od samo 7,7 litara tokom testa.
Savršenstvo u vožnji, nažalost, ima svoju cenu. Najjeftiniji GLC košta oko 44.000 evra, ali vredi svaku paru.
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA