Izmene su izvedene u sportskom stilu, a očekuje se znatno više od fabričkih 600 konja

Bilo je pitanje dana kad će se najmoćniji i najluksuzniji terenac na svetu „bentli bentajga“ naći na meti nekog tjunera. Prvi je probio led nemački „Startek“ (Startech), koji posluje u sastavu čuvenog „Brabusa“.

Izmene u odnosu na original vidljive su već na prvi pogled, a izvedene su tako da „bentajgu“ učine što je moguće više sportskim vozilom, dok su elegancija i britanska otmenost ostali u drugom planu. Oni koji žele da svoj „bentli“ začine na ovaj način mogu da biraju više različitih komponenti i uklapaju ih po želji.

U njih spadaju kompletno izmenjen prednji branik, koji ima integrisan spojler i veće usisnike za vazduh, kao i novi zadnji branik s difuzorom. Od ostalih dodataka izdvajaju se spojler na petim vratima, specijalni izduvni sistem i alu-felne od čak 23 inča. U cilju poboljšanja aerodinamike i što boljeg ponašanja pri velikim brzinama, klirens je redukovan za 25 mm. Unutrašnjost je moguće oplemeniti novim materijalima, poput najbolje kože raznih boja, egzotičnog drveta, a dostupni će biti i dodaci od ugljeničnih vlakana.
bentli-bentajga-tjuning-dorada-startek-brabus-sredjivanje.jpg
Bentli 

Izmene na motoru još uvek su u procesu razvoja, ali će sasvim sigurno broj konjskih snaga biti povećan. S obzirom na to da fabričku „bentajgu“ pokreće biturbo benzinac od šest litara i 600 KS, ostaje da se vidi do kog broja je „Startek“ spreman da ide.

A. S. B.