KAUBOJ EVROPSKIH MANIRA: Vozili smo novi ford edž!
Novi stil, prefinjeni sistemi i bolji motori aduti su većeg terenca. Zasad se pominju samo modeli s najjačom opremom, ali i paprenom cenom
Gabarit je u prvom planu kako bi se napravila razlika u odnosu na model „kuga“. Dužina od 481 cm obezbedila je veliki prostor u oba reda sedišta, ali spoljašnjost je skladna. Trapezoidna maska hladnjaka donela je oštrinu, a podignuta hauba robustnost. Visoki bokovi protežu se do zadnjeg dela, gde ih čeka svetlosna grupa, što samo zaokružuje američki imidž. Prtljažnik, inače do krova, broji čak 1.100 litara, zbog čega je novi SUV kompletno porodično vozilo, koje se ne boji silaska sa asfalta.
Tokom test-vožnje bavarskim magistralama organizovan je kratki of-roud, gde „edž“ odlično izlazi na kraj s blatom i polako ide ka čvršćim podlogama. Uz doplatu dobija se pogon na svim točkovima, nazvan „intelindžent ol vil drajve“, koji uz saradnju sa adaptivnim upravljanjem smanjuje zaustavni put za do 10 odsto.
Štedljiv motor
Tokom prve vožnje pod haubom imali smo 2,0 dizel sa 210 konjskih snaga. Odlična mera za evropske kupce i solidna snaga, sve to uz potrošnju ispod sedam litara u kombinovanom režimu i „paueršift“ menjač. Tu je i slabiji dizel, sa 180 KS i 400 Nm momenta sa šestostepenim ručnim menjačem.
Prodaja u Srbiji očekuje se tokom jeseni, a osnovna cena još nije poznata. Iz „Grand motorsa“ napominju da će najpre stići premijum verzija s punom opremom, koja će koštati oko 48.000 evra.
"KOMPLIKOVANO JE, ALI TO JE PROMENA KOJA DONOSI NADU, BAR ŠTO SE SRBIJE TIČE" Vučić o američkim izborima: Među prvima u svetu sam čestitao Trampu