PEŽO
LAV ZA SVE PRILIKE: U Srbiji počela prodaja novog pežoa 2008!
Novi krosover pleni robustnim stilom i donosi bogatiju i savremeniju opremu, uz moderne motore koji malo troše
Kad se 2013. godine prvi put pojavio na tržištu, „pežo 2008“ je, zahvaljujući svom elegantnom stilu i dinamičnim performansama, vrlo brzo uspeo da se visoko pozicionira u segmentu gradskih krosovera, što pokazuje brojka od više od 580.000 prodatih primeraka.
Peugeot
Sa željom da stilski osveže već moderne linije 2008-ice, dizajneri su preoblikovali prednju masku i u njeno središte smestili amblem brenda. Automobil je dobio i dodatnu zaštitu na donjim delovima karoserije, pa su plastični elementi sada postavljeni i na lukove blatobrana iznad točkova, čime je ovaj gradski krosover dobio vrlo robustan izgled.
Peugeot
Promene u unutrašnjosti obuhvataju novi multimedijalni sistem sa „miror link“ i „epl kar plej“ funkcijama, čime je omogućeno povezivanje Android i ajfon mobilnih uređaja.
Peugeot
Restilizovani „pežo 2008“ biće dostupan kupcima u Srbiji sa trocilindarskim benzinskim motorom od 1,2 litra sa 82 konjske snage, kao i s turbomotorima od 110 i 130 KS s manuelnim menjačem, koji su drugu godinu zaredom dobili nagradu „Motor godine“ u kategoriji od 1.000 do 1.400 kubika.
Peugeot
Novitet je da će verzija sa 110 „konja“ biti prvi put dostupna i sa automatskim EAT 6 menjačem.
Peugeot
Za dizel opcije odabrani su motori od 1,6 litara, koji su standardno povezani s manuelnim menjačima, u verzijama sa 75, 100 i 120 konjskih snaga. Fabrički deklarisana prosečna potrošnja, u zavisnosti od uslova vožnje, iznosi svega 3,5-4,3 litra.
Peugeot
Novitet je prvi put dostupan i sa sportskim „GT lajn“ paketom. U „aktiv“ paketu opreme, koji podrazumeva klima-uređaj, multimedijalni tač-skrin, svetla za maglu s hromiranim detaljima i kožni volan, novi 2008 sa benzinskim 1.2 pjurtek motorom (82 KS) košta 13.990 evra. U istom paketu cena za model s turbomotorom od 110 KS iznosi 15.190 evra, dok je dizelaš od 100 „konja“ dostupan za 16.890.
Peugeot
Peugeot
Bez kompromisa
IZBEGAVA SUDARE U GRADU
Novi 2008 opremljen je i „aktiv siti brejk“ sistemom, koji je u stanju da u gradskoj vožnji, pri brzinama do 30km/h i usporenom saobraćaju, automatski zaustavi vozilo ako proceni da je udarac u drugi automobil neizbežan. Vozačima je dostupna i „grip kontrol“ komanda sa pet režima vožnje: standardni, snežni, za sve terene, za peščane podloge i sa isključenim ESP.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega