Novu „zver“ pokreće V8 benziski motor sa 750 konjskih snaga i biće napravljen u limitiranom broju primeraka

Trkačka verzija sportskog dvoseda „Scuderia Cameron Glickenhaus SCG 003C„ dobila je dugo najavljivanu izvedbu koja se može registrovati za regularni saobraćaj.

Razlika u nazivu je u samo jednom slovu, odnosno reči, pa je legalni sportista označen kao SCG 003S (S kao „stradale“, dok kod trkačke verzije C znači „competizione“). Dizajn je umiren, ali su zadržani brojni elementi s modela za staze, tako da atraktivnost i čisti sportski stil u maniru najmoćnijih mašina današnjice nisu dovedeni u pitanje.
scuderia-cameron-glickenhaus-scg-003c-zeneva.jpg
Skuderia 

Proizvodi se u Italiji

Ekskluzivni američki dvosed će se proizvoditi u fabrici „Manifatura automobili Torino“ i svaki komad će biti ručno izrađen. Karoserija je kompletno urađena od ugljeničnih vlakana, što je već postalo standard za superautomobile.
- U automobilu su primenjena najbolja iskustva iz trkačke verzije i on predstavlja ostvarenje našeg sna - rekao je Džejms Glikenhaus, predsednik kompanije.
scuderia-cameron-glickenhaus-scg-003c-zeneva.jpg
Skuderia 

Ubedljiv izgled prate vrhunske performanse, koje su omogućene zahvaljujući V8 bi-turbo benzincu od 4,4 litra radne zapremine, iz kog je izvučeno čak 750 konjskih snaga. Maksimalna brzina iznosi 350 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h ispod tri sekunde. Ipak, proizvođač ističe da su prava specijalnost ovog automobila krivine. Kako je navedeno, SCG 003S od svih konkurenata koji se trenutno proizvode može najbrže da prođe kroz krivine, prilikom čega G-sila dostiže vrednost veću od 2G.

Dostupan tokom 2017.

Premijera se očekuje na ženevskom salonu automobila 2017, a proizvodnja će startovati tokom leta naredne godine.

A. S. B.