Otmeni terenac prolazi sito i rešeto da bi kvalitet bio na najvišem nivou, a vozačev „posao“ je samo da uživa

Čak 130 šestougaonih komada kože ušiveno je u prednja sedišta, koja sada imaju 110 odsto više kože u odnosu na standardni model. Najmanje 12 radnika radi završnu obradu, jer ovde nema prostora za grešku!
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 

Predstavljamo „ford kugu vinjale“, premijum verziju uveliko poznatog SUV. Luksuzna varijanta dolazi tek nekoliko meseci nakon je predstavljena restilizovana druga generacija. Redakcija Kurira imala je priliku da se s novim modelom upozna na savršenim putevima Valensije i okoline, gde se i nalazi fabrika u kojoj se prave „kuge“.
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 

Sjajna finalna obrada

Kad je reč o spoljnim izmenama, „vinjale“ na haubi nosi novu masku. Naravno, tu je i sjajni finiš i detalji ugrađeni na pločicama, pragovima, trimu prtljažnika i brojnim aplikacijama duž vozila. Dizajn je odranije jača strana „kuge“, međutim, vozač „vinjalea“ uživa u odličnim performansama. Na spisku motora su dva 1,5-litarska „ekobust“ benzinca sa 150 ili 182 KS, kao i 2,0-litarski TDCi turbo-dizel, „navijen“ na 150, odnosno 180 konja.
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 

Dok se vozite u otmenom okruženju i dodirujete kvalitetnu kožu, rezak i prigušen zvuk snažnijeg benzinca čini završnu kariku uživanja u vožnji. Automobilom se veoma lako upravlja, okretan je u gradu. Preglednost napred je veoma dobra, ali ne i pozadi, gde je atraktivno staklo manjeg obima. Zvučna izolacija je odlična pa je kabina najbolje „kuge“ na bezbednoj zvučnoj distanci od spoljnih zvukova.
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 

Iako skromne zapremine, agregat 1,5 sa 182 KS odlično radi posao. Ubrzanja su progresivna i dovoljna za sve manevre, dok potrošnja nije prelazila osam litara u kombinovanom režimu.
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 

Kupcima „vinjalea“ je dostupan i pogon na svim točkovima, kao i šestostepena manuelna i automatska transmisija. Obrtni moment u odnosu 50:50 između osovina distribuira se za manje od 20 milisekundi.

Uskoro i u Srbiji

Najluksuznija „kuga“ na nas je ostavila veoma snažan utisak. Jedini mana je doplata od 5.000 evra u odnosnu na standardni model. Sem visokog luksuza, vlasnici će imati povlašćen položaj u „Fordovim“ centrima i dodatne pogodnosti. Prodaja u Srbiji očekuje se početkom godine.
ford-ford-kuga-vinjale-valensija.jpg
Ford 


Mladen Radulović