NOVI CITROEN C3! Napredovao, porastao i prolepšao se!
Mnogi misle da se i ovaj „sitroen“ zove „kaktus“, međutim, to je stari dobri C3, koji i dalje košta manje od 10.000 €
Dakle, dizajneri su pogodili u metu. Novi C3 je verovatno jedini predstavnik B segmenta koji liči na terenac. Sem atraktivnih linija, posebno sa ekscentričnom prednjom svetlosnom grupom, udarni detalj su bočna pojačanja (airbumps), preuzeta sa modela „kaktus“.
Podignuta karoserija donela je još jedan benefit. Unutrašnjost, naime, obezbeđuje prostor za petoro putnika, čak i kada je vozač gabaritan i zavali se pozadi. Sem toga, dizajn enterijera je originalan. Kaiš za otvaranje vrata umesto ručke i specifičan sobni dizajn presvlaka jedinstveni su u klasi. Sve to se odlično uklopilo sa atraktivnim centralnim ekranom i digitalnom instrument tablom.
Volan je „mesnat“, što je za pohvalu, a vozač sedi dobro. Zanimljivo je to da se novi C3 vozi slično kao prethodnik, što će buditi nostalgiju kod vernih korisnika brenda. Dizel 1,6 sa 75 KS, koji smo vozili, ne proizvodi čuveni „Sitroenov“ šum, ali tradicionalno troši ko upaljač. Gradski prosek je oko pet litara nafte, dok na otvorenom imate osećaj da ne troši ništa.
Korektna cena dizela
Sve zajedno veliki napredak na svim terenima u odnosu na stari model. Za pohvalu je i cena testiranog modela, jer sa dobrom opremom i dizelom košta 12.890 evra.
Čudo
KAMERA ZA SUDAR
Novi C3 poseduje veliku inovativnu opciju - „ConnectedCam“. Naime, minijaturna GPS kamera aktivira se pri sudaru i pravi 30 sekundi video-zapisa pre sudara i 60 sekundi nakon sudara! Vozač odlučuje da li želi ovu opciju ili ne. Sem toga, C3 je na „EuroNCAP“ kreš testu dobio svih pet zvezdica!
"PONOSAN NA SRBIJU I NJENE USPEHE, ČESTITAM GRAĐANIMA!" Vučić podelio snimak novog auto-puta između Kruševca i Vrnjačke Banje (VIDEO)