Zauvek ekscentrik
NOVI CITROEN C3! Napredovao, porastao i prolepšao se!
Mnogi misle da se i ovaj „sitroen“ zove „kaktus“, međutim, to je stari dobri C3, koji i dalje košta manje od 10.000 €
Vrlo je važno ponoviti! Da, ovo je „sitroen C3“, nije terenac, niti model ograničene serije! I, najvažnije - košta 9.890 evra u osnovnoj verziji.
Dakle, dizajneri su pogodili u metu. Novi C3 je verovatno jedini predstavnik B segmenta koji liči na terenac. Sem atraktivnih linija, posebno sa ekscentričnom prednjom svetlosnom grupom, udarni detalj su bočna pojačanja (airbumps), preuzeta sa modela „kaktus“.
Dakle, dizajneri su pogodili u metu. Novi C3 je verovatno jedini predstavnik B segmenta koji liči na terenac. Sem atraktivnih linija, posebno sa ekscentričnom prednjom svetlosnom grupom, udarni detalj su bočna pojačanja (airbumps), preuzeta sa modela „kaktus“.
Prostran u drugom redu
Podignuta karoserija donela je još jedan benefit. Unutrašnjost, naime, obezbeđuje prostor za petoro putnika, čak i kada je vozač gabaritan i zavali se pozadi. Sem toga, dizajn enterijera je originalan. Kaiš za otvaranje vrata umesto ručke i specifičan sobni dizajn presvlaka jedinstveni su u klasi. Sve to se odlično uklopilo sa atraktivnim centralnim ekranom i digitalnom instrument tablom.
Volan je „mesnat“, što je za pohvalu, a vozač sedi dobro. Zanimljivo je to da se novi C3 vozi slično kao prethodnik, što će buditi nostalgiju kod vernih korisnika brenda. Dizel 1,6 sa 75 KS, koji smo vozili, ne proizvodi čuveni „Sitroenov“ šum, ali tradicionalno troši ko upaljač. Gradski prosek je oko pet litara nafte, dok na otvorenom imate osećaj da ne troši ništa.
Podignuta karoserija donela je još jedan benefit. Unutrašnjost, naime, obezbeđuje prostor za petoro putnika, čak i kada je vozač gabaritan i zavali se pozadi. Sem toga, dizajn enterijera je originalan. Kaiš za otvaranje vrata umesto ručke i specifičan sobni dizajn presvlaka jedinstveni su u klasi. Sve to se odlično uklopilo sa atraktivnim centralnim ekranom i digitalnom instrument tablom.
Volan je „mesnat“, što je za pohvalu, a vozač sedi dobro. Zanimljivo je to da se novi C3 vozi slično kao prethodnik, što će buditi nostalgiju kod vernih korisnika brenda. Dizel 1,6 sa 75 KS, koji smo vozili, ne proizvodi čuveni „Sitroenov“ šum, ali tradicionalno troši ko upaljač. Gradski prosek je oko pet litara nafte, dok na otvorenom imate osećaj da ne troši ništa.
Ubrzanje je korektno, volan progresivni, a subjektivni osećaj je da ide brže od fabrički izmerenih 15 sekundi do stotke. Upravljanje je direktno, mada zameramo duži hod menjača. Gradska vožnja je pravo uživanje u „sitroenu C3“, dok je na auto-putu za pohvalu dobra zvučna izolacija.
Korektna cena dizela
Sve zajedno veliki napredak na svim terenima u odnosu na stari model. Za pohvalu je i cena testiranog modela, jer sa dobrom opremom i dizelom košta 12.890 evra.
Korektna cena dizela
Sve zajedno veliki napredak na svim terenima u odnosu na stari model. Za pohvalu je i cena testiranog modela, jer sa dobrom opremom i dizelom košta 12.890 evra.
Čudo
KAMERA ZA SUDAR
Novi C3 poseduje veliku inovativnu opciju - „ConnectedCam“. Naime, minijaturna GPS kamera aktivira se pri sudaru i pravi 30 sekundi video-zapisa pre sudara i 60 sekundi nakon sudara! Vozač odlučuje da li želi ovu opciju ili ne. Sem toga, C3 je na „EuroNCAP“ kreš testu dobio svih pet zvezdica!
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega