NAJVREDNIJI LAV: Vozili smo novi pežo 301
MOĆAN Ponovo ne pleni fizičkim izgledom, ali vozne karakteristike i dizelaš su sada u punoj formi
Nije lep, pa mora da se pomuči! „Pežo 301“ daje sve od sebe, pogotovo u drugoj generaciji. Nedavno je stigao u Srbiju, pa na test Kurira.
Restilizacija je donela prijatne promene na prednjem delu - nova je hauba, prednja maska, otvori za maglenke... Čak i LED svetla su u braniku, što je lepa novost. Međutim, zadnji kraj je, uprkos promenjenim svetlima, ostao bezidejan, pa je „tristajedinicu“ već pregazilo vreme...
Ubedljiv naftaš
I tu sledi preokret. Performanse dolaze do izražaja upravo na ovom „lavu“. Francuzi odavno vladaju naftom, a još jedna pobeda je snažan HDi dizel-motor pod haubom! Na papiru skroman - 1,6 ccm i 100 konja. U praksi odlučan i moćan, a nekim čudom i štedljiv. Do stotke stiže za oko 11,5 sekundi, ali su međuubrzanja odlična.
U gradu ga ne štedimo, ali potrošnja je samo 5,5 litara! Ne „pita“ da li je u automobilu jedan ili petoro putnika, već grabi napred, čak i kad je gepek natovaren.
Veoma prija za volanom. Upravljiv je i udoban, dobro se sedi, ali šteta što volan ne može da se podesi po dubini, jer bi utisak bio kompletan. Vešanje je mekano i odlično upija rupe na našim putevima. Ima još kečeva u rukavu. „Pežo 301“ je školski primer krilatice „malo para za puno metala“. Raspolaže ogromnim prostorom u oba reda sedišta, i to sa sve 506 litara prtljažnika!
Ekran osetljiv na dodir
Enterijer je korektno urađen, a materijali solidni. Centralna uloga pripada ekranu osetljivom na dodir, s komandama audio-sistema i podešavanja raznih parametara na vozilu. Ipak, nije bilo potrebno štedeti na tasterima za podizače prozora, koji su smešteni pored menjača.
Najbolje za kraj. Model sa 1,6 HDi dizelašem i jakom opremom košta 13.890 evra. Odličan količnik uloženog i dobijenog!
Kurir.rs/Mladen Radulović
"ONI ŽELE SRBIJU NA KOLENIMA" Predsednik Vučić o takozvanoj "Vojvođanskoj platformi": Moramo da se suprotstavimo znanjem, snagom i odlaskom u narod