Čigra od 1,6 tona „Tuson“ se odlično snalazi u urbanim sredinama, ali je dominantan i na međugradskim putevima


Korejci su oživeli staro ime, ali sve ostalo je novo! „Tuson“ je nasledio svog naslednika, model „ix35“, i sada je zasijao kao jedan od najatraktivnijih krosovera na tržištu.

hjundai-6.jpg
Foto: Hjundai

Tri masivne srebrne lajsne dominiraju nosem i daju vrhunski izgled. Sa strane su masivni otvori za vazduh, u kom su integrisane maglenke i LED diode. Bokovi su atletski, a zadnji kraj sličan prethodniku. Uz atraktivne 17-inčne felne, „tuson“ je vizuelno veoma snažan i privlači poglede prolaznika.


Enterijer je takođe prijatan i u njemu dominira spoj plave i sive nijanse. Osvetljenje je otmeno, ergonomija dobra, a jedino smeta to što podešavanje volana po dubini nije u većem radijusu. S jedne strane koža je dobra, mada upadaju u oko delovi od jeftine plastike, koja nije na nivou klase.

hjundai-4.jpg
Foto: Hjundai

S druge strane, osećaj za volanom je odličan. Ostvaren je odličan spoj starog „tusona“, koji smo vozili još davne 2005, a zatim i „ix35“, koji je stigao u Srbiju 2010. Ovaj „hjundai“ je veoma upravljiv, pa se 1,6 tona s lakoćom probija kroz grad. Nema zamerki na preglednost, ali za svaki slučaj na raspolaganju su senzori oko cele karoserije.

hjundai-7.jpg
Foto: Hjundai

Agilnosti pomaže 1,7 dizel sa 141 KS i čak 340 Nm momenta, koji su nam na raspolaganju već pri 1.750 obrtaja. To znači da se „tuson“ može voziti oštro sa manjom potrošnjom. Bez naročite štednje i sa uključenom klimom trošio nam je manje od sedam litara u gradu. Stabilnost i udobnost su odlični, a tome pomaže i platforma na kojoj leži karoserija... Sedmostepeni automatski menjač odlično radi posao i donosi maksimalnu snagu.

hjundai-5.jpg
Foto: Hjundai

Sve zajedno, „tuson“ je odmakao za dve klase u odnosu na „ix35“ i sada je jedan od najjačih vozila u segmentu lakih terenaca. Uz stil i sve moći koje ima, cena za osnovni model sa dizelom 1,7 od 20.290 evra je veoma primamljiva.

Kurir / Mladen Radulović

Foto: Hjundai